فروش عمده انواع کشمش در اهواز

اگر در اهواز سکونت و فعالیت تجاری دارید و به دنبال خرید انواع کشمش هستید این مورد را بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید از تولیدکنندگان این محصول هم برای بازار داخل و هم امر صادرات بوده و مشتری می‌ تواند خرید بدون واسطه با ارتباط گرفتن با شخص مدیر فروش این کارخانه داشته باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

انواع کشمش تولیدشده در این مجموعه

کارخانه کشمش آراد واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین می باشد و از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرده که به مانند سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران فروش حضوری انجام می‌ داده است و از همان ابتدا با ایجاد سایت‌ های متفاوت به زبان انگلیسی و فارسی سعی در جذب مشتریان در خارج و داخل ایران داشته و به این صورت فروش غیرحضوری را انجام می‌ داده است و جالب است بدانید که حدود نیمی از مشتریان این مجموعه حتی یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده اند اما از مشتریان ثابت این کارخانه محسوب می‌ شوند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

با توجه به اینکه در شهر تاکستان استان قزوین که برترین تولیدکننده انواع کشمش در کشورمان از نظر کیفیت و مرغوبیت بار محسوب می‌ شود و کشمش‌ هایی نظیر آفتابی، تیزابی، انگوری، عسکری دانه دار و مویز فخری و شانی دانه‌ دار را تولید کرده که طبیعتاً کارخانه های کشمش در این مناطق نیز باید عموماً به بوجاری همین محصولات بپردازند تا خروجی آنها در کارخانه در قالب بسته‌ بندی کارتونی به دست مشتری برسد حال ممکن است این مشتری آن را برای بازار داخل بخواهد یا صادرات.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اما اگر بخواهیم نام کشمش‌ های تولیدشده یا بوجاری شده کارخانه‌ ها را در کشورمان به آن اشاره کنیم باید بگوییم که تولیدات این کارخانه و مراکز تولیدی دیگر این شهر تبدیل به کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش انگوری طلایی می‌ شود و اگر مشتری به دنبال خرید کشمش برای موارد آبگیری باشد نمونه‌ های آفتاب خشکی نظیر فخری، عسکری و نمونه آفتابی بیدانه بسیار مناسب این عزیزان خواهند بود هرچند توجه داشته باشید که شیره کشمش نیز از تولیدات دیگر این کارخانه می‌ باشد که در دو کیفیت متفاوت که البته قیمت‌ های متفاوت از هم نیز دارند قابلیت عرضه خواهند داشت.

تیزابی طلایی که در بازار داخل به آن طلایی می گویند. ⇓

انواع کشمش تولیدشده در این مجموعه

خریداران در اهواز به دنبال خرید چه کشمشی هستند؟

اگر کشمش را برای صادرات بخواهید فرقی ندارد که در کدام شهر باشید در هر شهری که باشید می‌ توانید با کارخانه‌ های کشمش ارتباط بگیرید یا حضوری به کارخانه بروید یا نمونه بار را دریافت کنید و پس از استعلام قیمت به محاسبه نرخ هزینه‌ های گمرکی، ترانزیت بار و ترخیص آن بپردازید اگر دیدید برایتان بصرفه بود حضوری به کارخانه می‌ روید و سفارشتان را می‌ توانید ثبت کنید و جالب آنکه برخی از مشتریان خارج از کشور این مجموعه حتی حضوری هم به کارخانه نیامده اند و تمام موارد اشاره شده را بر عهده این مجموعه قرار داده که در انتهای کار وقتی دیدند برایشان صرفه دارد بار برایشان در نقطه مرزی ارسال و آنجا اقدام به تسویه داشتند و از آنجا پس از پلمپ بار پس از مدتی در کشورهایی نظیر کنیا، الجزایر، لبنان، ارمنستان و گرجستان بار خود را تحویل گرفتند.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

پس صحبت اینجا در مورد خرید در بازار داخل است به صورت کلی اگر شما بنکدار باشید عموماً به دنبال خرید کشمش تیزابی طلایی خواهید گشت یعنی وقتی مشتریانی که از اهواز با این مجموعه ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش طلایی می‌ خواهیم که منظورشان همان تیزابی طلایی است آن هم غالباً در دو کیفیت مختلف یعنی یکی کیفیت بالا و دیگری کیفیت متوسط رو به پایین که طبیعتاً قیمتی ارزان‌ تر دارد.

مشتریان دیگر به دنبال خرید کشمش آبگیری هستند یعنی محصولات آفتاب خشک و سایه خشکی که در آنها از مایع تیزاب یا دود گوگرد و روغن پارافین استفاده نشده باشد و حتی الامکان بدون هسته بوده و دارای درصد قند بالایی باشد که بتوانند بهترین خروجی را از آن دریافت کنند باز هم مشتریانی هستند که به دنبال خرید جنس ارزان‌ تر می‌ گردند که به آنها مویز فخری هسته‌ دار را توصیه می‌ کنیم که به صورت تمیزشده عموماً حدود ۳۰ درصد ارزان‌ تر از نمونه قبلی می‌ باشند.

انگوری طلایی که فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

خریداران در اهواز به دنبال خرید چه کشمشی هستند؟

قیمت کشمش در بازار اهواز

درصد قابل توجهی از مشتریانی که از اهواز با این مجموعه تماس می‌ گیرند به دنبال محصولاتی می‌ گردند که در بالا به آن اشاره شد شما هم می‌ توانید با شماره تماس‌ های قرار گرفته شده در این مجموعه که مربوط به مدیر فروش همین کارخانه است استعلام قیمت روز را دریافت نمایید که در پایین با توجه به اینکه در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستیم قیمت محصولات اشاره شده به صورت زیر لیست می‌ شود:

  1. کشمش تیزابی طلایی با کیفیتی بسیار بالا در قالب کارتون ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در حال حاضر به صورت یک ماهه یک میلیون و چهارصد هزار تومان فاکتور می‌ شود که امکان عرضه جنس یک میلیون تومانی هم وجود دارد که طبیعتاً کیفیت بار پایین‌ تر خواهد بود.
  2. کشمش آفتابی بیدانه باغدار که دستچین شده می‌ باشد و به صورت شسته نشده برای موارد آبگیری کیلویی ۱۰۰ هزار تومان می‌ باشد.
  3. کشمش پشت لیزری آفتابی که محصول اشاره شده تولیدی خط تولید کارخانه می‌ باشد اما قطعاً بدون تیزاب و گوگرد و روغن پارافین خواهد بود کیلویی ۹۵ هزار تومان می‌ باشد.
  4. و در انتها مویز فخری هسته‌ دار به صورت تمیزشده کیلویی ۶۵ هزار تومان برای مشتری فاکتور می‌ گردد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

توجه داشته باشید که محصولات آبگیری فقط در کیسه و در گونی بسته‌ بندی آنها انجام می‌ گیرد و اگر قصد خرید این محصولات را داشته باشید فروش فقط به صورت نقدی است اما برای بنکداران و مراکز پخش جنس کارتونی یا در واقع همان تیزابی طلایی به صورت کارتون شده بخواهند امکان فروش اعتباری هم وجود دارد که ابتدا باید شماره حساب شما استعلام گردد که اگر بانک به ما اوکی داد می‌ توانیم نهایتاً ۴۵ روزه به شما بار دهیم که توجه داشته باشید وقتی مدت‌ دار اقدام به خرید بار می‌ کنید اندکی افزایش قیمت به نرخ کلی کشمش خواهد خورد که این افزایش قیمت را باغدار از ما می‌ گیرد که ما نیز طبیعتاً باید آن را از شما دریافت کنیم.

مویز فخری هسته دار مناسب برای موارد آبگیری ⇓

قیمت کشمش در بازار اهواز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما