پخش بهترین کشمش برای عرق گیری

اگر به دنبال مرکزی هستید که بتواند پخش بهترین کشمش برای عرق‌ گیری را انجام دهد و شما هم امکان خرید حضوری درب کارخانه و نیز غیرحضوری و سفارش اینترنتی را داشته باشید این مجموعه و این مرکز می‌ تواند این مورد را برای شما تامین کند.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

کشمش عرق گیری

یکی از مصارفی که همیشه و از دیرباز برای انواع کشمش در نظر گرفته می‌ شد تولیدات مشروبات الکلی و اصطلاحاً عرق گیری بود که علاوه بر کشمش از موارد دیگری نظیر خرما هم استفاده میشده است اما همیشه و به خوبی همه کسانی که در زمینه تولید این موارد فعالیت دارند، می‌دانند که بهترین نوع مشروبات الکلی از انگور و کشمش تامین خواهد شد آن هم به جهت میزان درصد قند بسیار بالای نهفته در این میوه و خشک شده آن که کشمش می‌ گویند.

جهت استعلام قیمت و خرید بهترین کشمش مویز بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید بهترین حالت کشمش که بخواهد برای این محصول مورد استفاده قرار گیرد این است که به صورت طبیعی خشک شود یعنی یا سایه خشک باشد و یا آفتاب خشک و تحت هیچ عنوانی از موادی نگهدارنده نظیر تیزاب یا گوگرد و یا حتی روغن پارافین خوراکی در آنها استفاده نشد باشد و به علت اینکه تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند قطعاً کشمش آفتاب خشک یا سایه خشک هم تولید می‌ شود می‌ توان گفت که تمامی مناطق تولیدکننده انگور می‌ توانند کشمش آبگیری یا عرق‌ گیری را تامین کنند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

با وجود اینکه هم از نوع هسته‌ دار و هم بدون هسته برای تولید مواردی که در بالا به آن اشاره شد استفاده می‌ گردد اما باید بدانیم مشتری اگر به دنبال بالاترین کیفیت و مرغوبیت بالا در خروجی باشد قطعاً به دنبال خرید کشمش بدون هسته خواهد رفت چون درصد قند بالاتری داشته و وجود نداشتن هسته در آن باعث می‌ گردد این میزان بالاتر هم رود. البته لازم به ذکر است که بدانید متاسفانه در بازار ایران حتی از نمونه گوگردی انواع کشمش نیز برای موارد آبگیری استفاده می‌ شود چه برسد به هسته‌ دار بودن کشمش که این به علت این است که بتوانند حاشیه سود بیشتری را برای خود رقم بزنند آن هم با دادن جنس ارزان‌ تر که کیفیت بسیار پایینی هم دارد.

محصول آفتاب خشک دستچین شده باغدار که برای عرق گیری بهترین خرید ممکن خواهد بود. ⇓

کشمش عرق گیری

بهترین کشمش برای عرق گیری

در بالا توضیح داده شد که تقریباً از هر نوع کشمشی می‌ توان برای موارد عرق‌ گیری استفاده کرد اما بهترینشان کدام هستند، در پایین به این موضوع می‌ پردازیم که اگر به دنبال خرید بالاترین کیفیت این نوع کشمش هستید که طبیعتاً خروجی بالاتری هم می‌ خواهید به دنبال خرید این موارد باشید:

  1. با وجود اینکه در هر منطقه‌ ای از ایران ممکن است انگور و به دنبال آن کشمش تولید بشود اما لزوماً کیفیت همه آنها یکسان نیست اما برای عرق‌ گیری مهم‌ ترین عامل، قند و درصد شیرینی محصول اشاره شده می‌ باشد.
  2. مورد دوم استفاده نکردن از تیزاب، گوگرد و یا حتی روغن پارافین خوراکی است. البته باید توجه داشته باشید غوره هم می‌ توان به این گزینه‌ ها اضافه کرد چون متأسفانه چند سالی است که دلال‌ ها با استفاده از غوره و مخلوط کردن آن با کشمش خروجی کار را برای خودشان از نظر قیمت پایین می‌ آورند و با دادن قیمتی ارزان‌ تر به مشتری می‌ توانند فروش بالاتری را تجربه کنند.
  3. بدون هسته بودن محصول نیز تاثیر بسیار زیادی دارد که اگر در ادامه محصول اشاره شده تمیزشده و بدون دم و شاخه باشد شرایط بهتر هم پیش خواهد رفت.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

در این مجموعه دقیقاً محصولی که مطابق با موارد اشاره شده در بالا باشد در اختیار داشته که تعداد آن به دو عدد می‌ رسد یعنی دو محصول متفاوت که قیمتی متفاوت از هم دارند.

  • اولی کشمش دستچین شده باغدار است که بدون هسته بوده و به قول بازاری‌ ها پکتین دار است هرچند موضوع پکتین هیچ ارتباطی به تولید مخمر طبیعی ندارد و این یک حربه‌ ای است که سال‌ ها از طریق دلال‌ ها در بازار مرسوم شده است، این نوع کشمش گران‌ ترین حالت ممکن محصول عرق گیری در کشورمان می‌ باشد.
  • موضوع دوم اما دقیقاً محصول اشاره شده بالا است که اگر آن را برای تولید کشمش پلویی سرخ یا سیاه در کارخانه بر روی خط تولید بریزند پس از عملیات فرآوری، واحد سورتینگ لیزر خط آن را با عنوان کشمش سوپر یا درجه یک نشناخته است و آن را به کنار می‌ زند به محصول اشاره شده کشمش پشت لیزری آفتابی گفته می‌ شود.

محصول پشت لیزری آفتابی ⇓

بهترین کشمش برای عرق گیری

خرید کشمش عرق گیری

در این مجموعه می‌ توانید مواردی که در بالا بیان شد را خریداری نمایید که این اتفاق می‌ تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه و پس از مشاهده بار بیفتد و هم اینکه ابتدا در یکی از شبکه‌ های اجتماعی با شخص مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید و فیلم واقعی بار را دریافت و سپس طبق همان، سفارش اینترنتی یا غیرحضوری دهید و این تضمین به شما داده می‌ شود که بار ارسالی دقیقاً همان بار فیلم ارسال شده است که البته تلورانس ۱۰ درصد می‌ تواند قابل قبول باشد در غیر این صورت در میان بار، جنس ناخالص و اصطلاحا شیطنت رخ داده است.

لازم به ذکر است که بدانید محصولات عرق‌ گیری در این مجموعه به صورت کیسه‌ ای یا در گونی بسته‌ بندی می‌ شود که از ۱۰ تا ۴۰ کیلو متغیر است. توصیه اکید این مجموعه نیز همین بسته‌ بندی می‌ باشد چرا که با گردش هوا بین کشمش‌ ها باعث می‌ گردد تحت هیچ عنوانی کپک زدن یا خرابی در میان کشمش پیش نیاید چون به این محصولات هیچ گونه مایع نگهدارنده ای نمی‌ زنند و حتی الامکان توصیه نمی‌ شود درون کارتون یا پلاستیک بسته‌ بندی آنها را انجام دهیم.

برای اطلاع از قیمت کشمش بوانات شیراز با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

متاسفانه به علت اینکه نوسان قیمت و یا بهتر بگوییم افزایش قیمت به کشمش می‌ خورد شماره تماس مدیر فروش این کارخانه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید، استعلام قیمت نمایید و در صورت نیاز بتوانید سفارشتان را ثبت کنید و این مورد هم در نظر داشته باشید که حداقل ارسال در این مجموعه از ۱۰۰ کیلو به بالا خواهد بود.

متاسفانه برای تولید مشروبات الکلی گاهی از این کشمش ها گوگردی و تیزابی استفاده می کنند که برای سلامتی بسیار مضر است. ⇓

خرید کشمش عرق گیری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما