فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه

کشمش حلوایی با نرخ کارخانه و بدون واسطه در این مرکز از تولید به مصرف به فروش می رسد و مشتریانی که مایلند این محصولات ضایعاتی را خریداری نمایند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش حلوایی

کشمش حلوایی به چه محصولی می گویند؟

یکی دیگر از اصطلاحاتی که در مورد انواع کشمش در بازار ایران می شنویم کشمش حلوایی است.
اما این محصول چیست و چه کاربردهایی دارد:

خط تولید کارخانه کشمش، دم و پوست اضافه مانده از این محصولات را به کنار می زند. محصولات باقیمانده را با ساقه های کوچک کشمش با هم میکس کرده و رنده می کنند به محصول حاصل که حاوی قند است و شباهت زیادی به حلواشکری دارد کشمش حلوایی می گویند.

 

تمام مناطق تولیدکننده انگور و کشمش که کارخانه نیز در کنارشان واقع شده این محصول را تولید و بسته بندی می کنند.
البته شکل بسته بندی این محصولات در گونی و کیسه خواهد بود.

 

اما از این محصول برای خوراک دام، طیور و زنبور عسل، تولید الکل و نیز تولید هر چیزی که به شیرینی و قند بالا نیاز داشته باشد مثل شیره کشمش استفاده می کنند و از این جهت که همواره قیمت آن ارزان است بیشتر از آن بهره می برند.

نرخ کشمش حلوایی

قیمت انواع کشمش به نرخ کارخانه در ۹۹/۴/۲

مرکز تولید کشمش این سایت و ۴ سایت دیگر که وابسته به همین مجموعه می باشد در تاکستان استان قزوین واقع شده است.
در حقیقت رسالت این سایت ها این است که شما با انواع کشمش آشنا بشوید و اطلاعاتتان را در مورد این محصول بالا ببرید و سپس برای خرید با واحد فروش ارتباط بگیرید.

  • کشمش پلویی سیاه    هر کارتون ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش تیزابی    هر کارتون ۱۸۰۰۰۰ تومان
  • کشمش خرمایی (تیزابی بدون گوگرد)     هر کارتون ۱۷۵۰۰۰ تومان
  • کشمش پشت لیزری (ضایعاتی)    هر کارتون ۱۲۵۰۰۰ تومان
  • کشمش حلوایی    کیلویی ۶۰۰۰ تومان

در تاکستان قزوین از کارتون های ۹ کیلویی برای بازار داخل استفاده می کنند که نیم کیلو وزن کارتون و مابقی وزن کشمش خواهد بود.
اما برای بحث صادرات از کارتون های ۵ لایه ۱۰ و یا ۵ کیلویی استفاده می کنند که اگر فاصله مبدا تا مقصد هم زیاد باشد کارتون ها را شیرینگ خواهند کرد تا در طی مسیر کارتون از هم نپاشد.

یکی از شرایطی که برای مشتریان صادراتی و یا حتی داخلی البته با حجم بالا قرار داده ایم بازدید از خط تولید در اول و حین کار می باشد که به مشتری اطمینان داده شود بار باکیفیت به دستشان خواهیم رساند موردی که خیلی از کارخانه های بسته بندی در ایران آن را انجام نمی دهند که البته علت همکاری نکردن برای ما هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما