مرکز فروش کشمش طلایی

اگر می‌خواهید مرکز فروش کشمش طلایی از بهترین تولیدات ایران را در اختیار داشته باشید و آن را یا برای فروش در بازار داخل و یا امر صادرات بخواهید خریداری کنید یکی از انتخاب‌ های شما می‌ تواند مجموعه تولیدی کشمش آراد واقع در شهر تاکستان استان قزوین باشد.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش طلایی

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود کشمش طلایی نام دارد اما اجازه بدهید در پایین بیشتر به این بپردازیم که منظور از کشمش طلایی در اینجا یا در این مقاله چه محصولی می‌ باشد:

  1. یک نمونه کشمش طلایی داریم که کشیده و قلمی است و مربوط به تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان می‌ باشد و مناسب برای صادرات به کشورهای عربی است.
  2. یک نمونه دیگر کشمش طلایی هم به صورت گرد و بیضی شکل و بدون هسته بوده و به علت میزان گوگردزنی بالا به این رنگ در می‌ آید که این محصول در تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود که این کشمش هم، فقط برای صادرات به کشورهای عربی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  3. اما کشمش دیگری هم داریم که به اشتباه بنکداران و مراکز پخش در ایران به آن طلایی می‌ گویند در صورتی که نام اصلیش کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی است و تنها با یک بار گوگردزدن رنگ به گونه‌ ای می‌شود که قهوه‌ ای روشن دیده شده و مشتریان در بازار داخل به این محصول طلایی می‌ گویند و کمتر از اصطلاح تیزابی استفاده می‌ کنند.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

از بین تولیدات بالا دو محصول دوم یعنی مورد ۲ و ۳ را مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید در اختیار داشته و هم برای صادرات و هم فروش در بازار داخل از آنها استفاده می‌ کند اما منظور از این مقاله یعنی کشمش طلایی که در اینجا مورد بحث هست همان مورد سوم است موردی که نامش کشمش تیزابی است اما بنکداران و مراکز پخش وقتی که با مجموعه‌ های تولیدکننده کشمش در ایران ارتباط می‌ گیرند می‌ گویند ما کشمش طلایی می‌ خواهیم، محصولی که رنگ آن کهربایی روشن یا قهوه‌ ای روشن است و با یک بار گوگردزدن به این صورت در می‌ آید.

طلایی قلمی یا کشیده ⇓

کشمش طلایی

تولید کشمش تیزابی طلایی

تقریبا در تمامی مناطقی در کشورمان که انگور در اختیار دارند کشمش تیزابی هم تولید می‌ شود در هر دو حالت دانه‌ دار و بدون دانه اما توجه داشته باشید میزان فروش نمونه بدون دانه بسیار بیشتر از نمونه دانه دار است و مشتری چه این نوع کشمش را برای صادرات بخواهد چه فروش در بازار داخل فقط از نمونه بدون هسته این نوع کشمش استفاده می‌ کند که طبیعتاً همین موضوع باعث می‌ گردد قیمت آن بالاتر از نمونه دانه دار باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اما اگر قرار باشد بزرگترین تولیدکنندگان آن را از نظر میزان حجم تولید اشاره کنیم نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، قوچان استان خراسان و زنجان و ابهر استان زنجان را باید اشاره کنیم که اگر هم باز قرار باشد باکیفیت‌ ترین نوع آن را نام ببریم قطعاً باید به تولیدات تاکستان استان قزوین فکر کنید منطقه‌ ای در ایران که از نظر تولید کشمش آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش انگوری در کشورمان و از نظر میزان کیفیت رتبه اول را در اختیار دارد و مشتری هر وقت بخواهد به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب بگردد قطعاً از کشمش تاکستان خرید خود را انجام می‌ دهد.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش اشاره شده به این صورت تولید می‌ شود که وقتی باغدار و کشاورز در شهریورماه اقدام به چیدن انگور کرد آن را به مدت چند ثانیه در مایع تیزاب داغ آغشته کرده و سپس آن را در مقابل آفتاب پهن می‌ کند تا شدت نور آفتاب محصول اشاره شده را نهایتاً طی ۵ روز تبدیل به کشمش کند که در ادامه تصمیم می‌ گیرد یا به آن گوگرد بزند یا نزند اگر بزند همان محصولی می‌ شود که در بالا به آن پرداخته شد، رنگ آن کمی روشن یا بهتر بگوییم قهوه‌ ای روشن است و اگر نزند کشمش دیگری پدید می‌آید که به آن خرمایی می‌ گویند و رنگ آن قهوه‌ ای تیره می‌ باشد.

طلایی پلویی مناسب برای صادرات ⇓

تولید کشمش تیزابی طلایی

مرکز فروش کشمش تیزابی طلایی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید یکی از تولیدکنندگان کشمش اشاره شده در حجم وسیع می‌ باشد و مشتری می‌ تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه با شخص اول فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته و درخواست ثبت سفارش داشته باشد چه خارج از مرزهای کشورمان باشد و چه داخل و بارها به کشورهایی صادرات داشتیم که حتی مشتری یک بار هم کارخانه را از نزدیک ندیده و این یک ویژگی برتر نسبت به خیلی از کارخانه‌ های کشمش در ایران می‌ باشد که حتی موفق به فروش حضوری درب کارخانه هم نیستند چه برسد به غیرحضوری و از پشت تلفن.

طبیعتاً کشمش تیزابی طلایی که در این مجموعه تولید می‌ شود از تولیدات خود تاکستان است یعنی از باغداران و کشاورزان همین منطقه بار را خریداری و درون کارخانه خود واقع در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین، کارهای بوجاری و فرآوری روی آن انجام می‌ گیرد و در قالب بسته‌ بندی ۹ کیلویی که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است در بازار داخل و کارتون ۱۰ کیلویی خالص جهت صادرات از آنها بهره‌ مند می‌ شود.

برای استعلام قیمت مویز سیاه با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

ویژگی ممتازی که این مجموعه و این سایت را از سایر سایت‌ های اینترنتی و پیج‌ های اینستاگرامی متمایز کرده این است که خود، تولیدکننده و کارخانه کشمش است و شما دیگر از یک دلال خرید خود را انجام نمی‌ دهید و امکان خرید حضوری هم به این جهت قرار داده‌ ایم تا مشتری خیالش از بابت اینکه با یک مجموعه تولیدی وارد معامله می‌ شود راحت شود و از طرفی امکان فروش چکی و اعتباری هم وجود دارد که ابتدا باید استعلام شماره حساب شما انجام گردد و اگر بانک به ما اوکی داد در ادامه نهایتاً چک ۳۰ روزه به شما بار را می‌ توانیم بفروشیم که اندکی افزایش قیمت هم به نرخ کلی کشمش خواهد خورد که این افزایش قیمت را باغدار از ما می‌ گیرد که ما طبیعتاً باید از شما دریافت کنیم.

محصول تیزابی طلایی مجموعه تولیدی کشمش آراد در قالب دو سایز ۸ و ۹ میل (راست) و ۱۰ میل (چپ) ⇓

مرکز فروش کشمش تیزابی طلایی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما