لیست قیمت انواع کشمش درجه یک

لیست قیمت انواع کشمش درجه یک از بهترین انواع کشمش اعم از آفتابی، سبز، تیزابی، کشمش انگوری و مویز توسط مجموعه تولیدی آراد، فرآوری و بسته بندی شده و برای عرضه در بازار که یا فروش در بازار داخلی است و یا صادراتی آماده می شود.

 

در پایین فیلم تولید کشمش تیزابی برای صادرات به گرجستان در فروردین ۱۴۰۰ را مشاهده می کنید.

لیست قیمت انواع کشمش در تاریخ ۱۴۰۰/۳/۴

ابتدا باید این مورد را عنوان کنیم که متاسفانه در شرایطی در کشورمان قرار داریم که قیمت همه چیز به روز تغییر می کند به همین جهت علاوه بر اینکه نرخ ها در همین صفحه درج گردیده اما شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات مختلف سایت قرار دادیم تا شما به روز با ایشان ارتباط گرفته و استعلام قیمت و یا هر سوال دیگری که دارید از ایشان بپرسید و این مورد را در نظر داشته باشید که یک کارخانه کشمش ۵۰% از کشمشی که به دستتان می رسد را تولید می کند و ۵۰ درصد ابتدایی دست باغدار و کشاورز است که بار خود را برای فرآوری به کارخانه می‌فروشد و کارخانه وظیفه فرآوری، شستشو و بسته‌بندی آن را خواهد داشت. پس هر افزایش قیمتی مربوط به کارخانه نخواهد بود، اگر ماده اولیه گران شود قطعاً محصول نهایی هم گران خواهد شد.

لیست قیمت انواع کشمش برای صادرات عبارتند از:

  1. کشمش تیزابی تاکستان قزوین        کیلویی ۲۷۵۰۰ تومان
  2. کشمش طلایی انگوری ملکان        کیلویی ۳۴۵۰۰ تومان
  3. کشمش طلایی انگوری تاکستان        کیلویی ۳۳۰۰۰ تومان
  4. کشمش آفتابی پلویی تاکستان        کیلویی ۲۴۵۰۰ تومان
  5. کشمش سبز قلمی        (به علت تمام شدن موجودی این محصول در ایران قیمتی برای آن وجود ندارد.)

 

تمام محصولات در کارخانه تاکستان قزوین فرآوری و در کارتون های ۱۰ کیلویی بسته بندی می شود.

 

اما لیست قیمت انواع کشمش برای پخش در بازار ایران:

  1. کشمش آفتابی پلویی درجه یک       هر کارتون ۹ کیلویی ۲۱۰۰۰۰ تومان
  2. کشمش آفتابی پلویی درجه دو        هر کارتون ۹ کیلویی ۱۷۰۰۰۰ تومان
  3. کشمش تیزابی گوگردی         هر کارتون ۹ کیلویی ۲۴۰۰۰۰ تومان
  4. کشمش تیزابی بدون گوگرد         هر کارتون ۹ کیلویی ۲۱۰۰۰۰ تومان
  5. کشمش سبز آجیلی      (به علت تمام شدن موجودی این محصول در ایران قیمتی برای آن وجود ندارد.)
بسته بندی تمام کشمش های ایرانی برای بازار داخل با احتساب وزن کارتون به فروش می رسد که وزن آن حدود ۰٫۵ کیلو برای کارتون های ۹ کیلویی و ۳۰۰ گرم برای کارتون های ۵ کیلویی می باشد.

لیست قیمت انواع کشمش

تفاوت کشمش صادراتی و داخلی در چیست؟

بعضی از عزیزانی که با ما ارتباط می گیرند می گویند کشمش صادراتی به ما بدهید اما برای بازار داخل و پخش در ایران:

باید بگوییم که هیچ تفاوتی بین کشمش صادراتی و داخلی وجود ندارد و تنها در نوع بسته بندی فرق اساسی دارند. اما لازم به ذکر است که بنا به خواست تاجر و یا خریدار، کشمش را با دقت بالا سورت می کنند. که این یعنی افزایش قیمت و این مورد را نیز خریدار می پذیرد و این کار با چندین بار سورت کردن در کارخانه انجام خواهد شد.

 

متوجه شدیم که به عنوان مثال کشمش تیزابی که برای صادرات به فروش می رود همان محصول را دقیقاً برای بازار داخلی هم به فروش می رسانند مگر با خواست مشتری که این مورد، زمان نوشتن قرارداد و یا ثبت سفارش اتفاق خواهد افتاد.

 

وزن کارتون هم برای صادرات با فروش داخلی هیچ تفاوتی ندارد فقط اطلاعاتی که روی آن درج می گردد ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر شما کشمشی را برای کشورهای عربی در نظر داشته باشید ممکن است خریدار به شما بگوید که نمی خواهم روی کارتون نوشته های انگلیسی باشد و می‌خواهم زبان عربی درج گردد که این موضوع هم امکان پذیر خواهد بود.

لیست قیمت انواع کشمش

آیا می توانیم برند و راه ارتباطی خریدار را بر روی کارتون درج کنیم؟

مورد بسیار مهمی که وجود دارد این است که خریدار گاهی اوقات نمی خواهد اطلاعات تماس و راه های ارتباطی فروشنده یا تولیدکننده بر روی کارتون درج گردد، باید بگوییم هیچ مشکلی ندارد و ما آمادگی انجام این کار را داریم.

تمام اطلاعاتتان از جمله

  1. نام شما و برندتان
  2. اطلاعات تماس خود یا شرکتتان
  3. یا حتی بسته بندی اختصاصی

می توانیم بر روی پک کشمش های صادراتی و داخلی درج کنیم که برای این کار حتما با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط گرفته و مشاوره بگیرید.

 

البته انجام این کار یک سری پروسه های مشخصی دارد که در زیر به آن می پردازیم:

کارتون ها در کارخانه های کشمش به دو صورت می باشد، یا به صورت لمینت شده هستند و یا به صورت کلیشه چاپی بر روی کارتون، بسته بندی آنها انجام می گیرد که قیمت لمینتی در حال حاضر حدود ۲۰ درصد گران تر از چاپی می باشد.

 

اما روال کار چگونه است، مجموعه یا خریداری که بخواهد اطلاعات خود را بر روی کارتون درج کند باید به چه صورتی اقدام نماید که در زیر به آن خواهیم پرداخت:

ابتدا باید با هزینه خود، اقدام به چاپ کلیشه کنید و کلیشه در واقع همان طرح قالب کلی بسته بندی کارتون می باشد که در حال حاضر هزینه ای بین ۲ الی ۴ میلیون را در بر می گیرد و این کلیشه برای همیشه برای آن شخص خواهد بود که قابلیت زدن ۶۰۰۰۰ کارتون را به خود اختصاص می‌دهد. این پروسه ممکن است بین ۲ الی ۳ هفته طول بکشد سپس هر مجموعه ای که قصد همکاری کردن با آن را داشته باشید سفارش کارتون را با کلیشه شما خواهد داد، چاپ این مورد آغاز شده و حدود یک هفته تا ۱۰ روز طول خواهد کشید تا کارتون آماده شوند و سپس به کارخانه ارسال خواهند شد.

 

نکته مهم در مورد این موضوع چه خواهد بود:

این است که هزینه کارتون را از قیمت داده شده به شما کسر خواهیم کرد که حدود کیلویی هزار تومان می باشد و به جای آن شما با هزینه شخصی که در بالا توضیح آن داده شد کارتون به ما خواهید داد و بار را با بسته بندی خودتان برایتان ارسال خواهیم نمود.

لیست قیمت انواع کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما