عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی

تولید و عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی در این مرکز حضور دارد و اگر به دنبال خرید این محصولات به صورت از تولید به مصرف هستید می توانید با مدیر فروش کارخانه جهت استعلام قیمت ارتباط بگیرید.

 

محصول پلویی سرخ یا همان آفتابی ⇓

عرضه کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی عمده

باید ابتدا بگوییم که کشمش پلویی چگونه محصولی است و باید چه ویژگی هایی داشته باشد که مشتری و خریدار به دنبال تهیه آن باشد که در جواب باید به دو نکته اشاره کرد: یکی اینکه این محصول باید بی دانه و بی هسته باشد و از طرفی سایز آن از ۱۰ میل کمتر باشد تا بتوان به آن پلویی گفت. لازم به ذکر است که شکل این محصول گرد و بیضی شکل است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید این محصولات در کشورمان سرآمد هستند و بیشترین میزان حجم تولید این نوع کشمش را در کشورمان به خود اختصاص می دهند که اگر به دنبال خرید محصول باکیفیت هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید کنید در غیر این صورت اگر به دنبال جنس ارزان تر و طبیعتاً کیفیت پایین‌ تر می گردید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می شود.

 

اما نیاز است که این مورد هم عنوان گردد که کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ موجود است و هم در بازار داخلی فروش آنها امکان پذیر است و هم جهت صادرات بسیاری از آنها استفاده می کنند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین یکی از تولید کنندگان اصلی این محصول، فعالیت فرآوری و بسته‌ بندی محصولات اشاره شده را در اختیار دارد و محصولات خود را درب کارخانه به مشتری خود تحویل می دهد که شما اگر با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید می‌توانید برای ثبت سفارش و خرید حضوری و غیرحضوری هماهنگی لازم را انجام دهید.

محصول پلویی زرد ملکان با کیفیت صادرات ⇓

عرضه کشمش بسته بندی

عرضه محصول پلویی بسته بندی شده

به صورت کلی بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران به صورت کارتونی است و اگر کشمش را به صورت تلفنی در بازار می‌ بینید و آنرا خرید می کنید از شرکتهای  واسطه ای نظیر برتر و گلستان می باشند که این محصول را به صورت فرآوری شده و در کارتون از کارخانه‌های اشاره شده خریداری و در سلفون های خود آنها را پر می کنند که عموما ۴۰۰ گرمی و یا ۸۰۰ گرمی می باشد.

 

کشمش پلویی هم از آن جمله محصولاتی می باشد که برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی همان ۸.۵ کیلو خالص و برای بازار صادراتی در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و در انبار دپو می گردد.

 

از بین انواع محصول پلویی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش پلویی زرد مخصوص صادرات است، همینطور که کشمش پلویی سرخ یا همان آفتابی هم مخصوص بازار داخل است و دو محصول دیگر که پلویی قهوه ای روشن و قهوه ای تیره خواهد بود هم برای بازار داخل کاربرد دارد و هم جهت صادرات.

 

موضوع بسیار مهم دیگر این است که اگر قصد پر کردن این محصولات در کارتون های مربوط به خود و شرکتتان را دارید این مورد هم در این مجموعه امکان‌ پذیر است و قیمت نهایی کشمش بدون احتساب کارتون برایتان لحاظ شده و محصولات در کارتون هایی که راه های ارتباطی شما بر روی آن قرار گرفته پر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما