خرید کشمش ارزان در تهران

اگر به دنبال خرید کشمش ارزان در تهران می‌ گردید می توانید نیازتان را در مجموعه تولیدی کشمش آراد که در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید و این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان استان قزوین فعالیت دارد تامین نموده و یا به صورت حضوری درب کارخانه این کار را انجام دهید و یا غیرحضوری و سفارش اینترنتی وقتی که بار به درب انبارتان برسد.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

تولید انواع کشمش در ایران

ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا شناخته می‌ شود و محصولات این منطقه از دنیا بر پایه دو نوع قلمی و پلویی می‌ باشد که می‌ توانند هسته‌ دار یا بدون هسته بوده که باید توجه داشته باشید همیشه نرخ کشمش بدون هسته بالاتر و گرانتر از نمونه هسته‌ دار می‌ باشد و حدود یک سوم از کشورمان در زمینه تولید انگور و به دنبال آن کشمش فعالیت دارند ولی در تمامی آن مناطق و آن شهرها کارخانه کشمش وجود ندارد به همین جهت ممکن است تولیدات این منطقه از ایران به صورت سنتی تمیز شده و در بازار عرضه گردند.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

با وجود اینکه به صورت کلی کشمش محصولی است صادراتی و باید حجم قابل توجهی از آن صادر گردد اما لزوم ندارد تمامی تولیدات کشورمان در زمینه صادرات ورود کند و به صورت کلی هر محصولی که امکان نگهداری بلند مدت آن در انبار وجود داشته باشد می‌ توان روی صادرات آن حساب کرد به همین جهت هم به کشمش‌ های اشاره شده مایع تیزاب و یا دود گوگرد می‌ زنند که بتوان آن را تا مدت طولانی در انبار نگهداری کرد با وجود اینکه تا دو سال این میزان می‌ رسد اما بر روی کارتون‌ های این کشمش‌ها تاریخ انقضا یک سال درج شده است.

جهت اطلاع از قیمت جهانی کشمش تیزابی ملایر و تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

اگر قرار باشد تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش را در کشورمان اشاره کنیم که بر پایه دو محصول بالا استوار هستند باید بگوییم منطقه کاشمر و خلیل آباد و قوچان استان خراسان رضوی، ملایر استان همدان، تاکستان استان قزوین، اراک و خنداب استان مرکزی و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی در حجم قابل توجهی انواع کشمش در اختیار دارند و در تمامی مناطق کارخانه کشمش هم وجود دارد. این موضوع را باید بدانید که کشمش را باغدار تولید می‌ کند و وظیفه کارخانه این است که آن کشمش‌ هایی که دارای دم، شاخه و ضایعات هستند را در خط تولید بوجاری کرده در قالب بسته‌ بندی کارتونی و یا سلفونی به دست مشتری برساند.

محصول آفتاب خشک بی هسته، مناسب برای موارد آبگیری ⇓

تولید انواع کشمش در ایران

کارخانه کشمش آراد

یکی از مراکزی که در کشورمان در زمینه بوجاری و فرآوری انواع کشمش فعالیت دارد و در یکی از شهرهای تولیدکننده این محصولات قرار داشته کارخانه کشمش آراد بوده و سالها از طریق مدیر فروش خود جناب آقای مصطفی عینی در سایت‌ های مربوط به این شرکت کار فروش و عرضه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه چه برای صادرات و چه امر فروش در بازار داخل انجام می‌ دهد.

ویژگی بسیار عالی می‌ تواند برای خریدار باشد اینکه بتواند مستقیماً با کارخانه وارد معامله شود، شما اگر جنس را در حد جزئی و یا نهایتاً ۱۰ کارتون بخواهید از دلال یا واسطه خریداری کنید هیچ مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر به دنبال خرید حجم بالا و تناژ هستید قطعاً خرید از واسطه هیچ توجیهی ندارد و شما مستقیماً باید با کارخانه وارد معامله شوید. این امکان به شما داده می‌ شود که بخواهید از ۳۰ کارتون به بالا در این مجموعه ثبت سفارش داشته باشید ویژگی که کمتر در کارخانه ای آن را خواهید یافت و تمامی آنها و اکثراً از ۱۰۰ کارتون به بالا ثبت سفارش انجام می‌ دهند.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

تولیدات این مجموعه را می‌ توان به کشمش تیزابی طلایی، کشمش تیزابی خرمایی، کشمش پلویی طلایی و کشمش پلویی آفتابی آن هم در قالب کیفیت‌ های مختلف برای بازار داخل یا صادرات و نیز انواع کشمش آبگیری نظیر محصول عسکری و فخری دانه دار و نیز آفتابی بدون هسته که در انتها کشمش پشت لیزری آفتابی تولیدشده در کارخانه این موضوع را تکمیل می‌ کند خواهد بود. باید بدانید شیره کشمش نیز از دیگر تولیدات این کارخانه می‌ باشد و شما می‌ توانید تهیه محصولات اشاره شده را با قیمت درب کارخانه و حتی ارزان‌ تر از سایر تولیدکنندگان خریداری کنید.

محصول تیزابی طلایی ⇓

کارخانه کشمش آراد

خرید کشمش ارزان در تهران

بازار تهران یکی از مهم‌ ترین بازارهای انواع خشکبار در کشورمان محسوب می‌ شود و تقریباً هر کارخانه‌ ای در ایران سعی می‌ کند سهم قابل توجهی از بازار این منطقه از ایران را در اختیار خود داشته باشد که برخی از مشتریان این منطقه به دنبال جنس لوکس و باکیفیت می‌ گردند که طبیعتاً قیمتی مخصوص به خود را دارد و برخی دیگر به دنبال خرید کشمش ارزان هستند که طبیعتاً کیفیتی پایین داشته و به نوعی غیر قابل مقایسه با جنس لوکس و درجه یک می‌ باشد.

ما این مورد را در نظر داشته باشید نیازتان هرگونه کشمشی باشد اگر به دنبال خرید کشمشی ارزان‌ تر از عرف بازار هستید این تضمین را به شما می‌ دهیم که قطعاً در میان بار ناخالصی وجود دارد و یا داستانی وجود دارد که شما از آن بی‌ خبر هستید که در پایین چند مثال را ذکر می‌ کنیم:

  • یکی از کارخانه‌ های کشمش در ایران که سال‌ ها در این زمینه فعالیت می‌ کند این است که به عنوان مثال برای تولید کشمش پلویی آفتابی تاکستان برای خرید کشمش فله‌ ای یا همان محصولی که دارای دم، شاخه و ضایعات است علاوه بر اینکه از شهر تاکستان اقدام می‌ کند بلکه خرید بار اشاره شده را از منطقه دیگری به نام ابهر هم انجام می‌ دهد که کیفیت تولیدات آنها پایین و قیمتی ارزان‌ تر دارد و ۵۰-۵۰ محصول اشاره شده را با هم مخلوط کرده بر روی خط تولید می‌ ریزد و در خروجی بار به نام کشمش تاکستان در بازار عرضه می‌ کند که به عنوان مثال اگر بخواهیم در حال حاضر که در نیمه دوم اردیبهشت هستیم درجه یک تاکستان را بخواهید خریداری کنید هر کارتون به صورت نقدی یک میلیون و سیصد هزار تومان فاکتور می‌ گردد که با فرمول اشاره شده خروجی بار حدود ۵ درصد ارزان‌ تر می‌ باشد.
  • مثال دیگری ذکر می‌ کنیم، در تاکستان این اتفاق زیاد می‌ افتد که پشت لیزری تیزابی بدون گوگرد را با پشت لیزری آفتابی مخلوط می‌ کنند و با نام کشمش آبگیری در بازار عرضه آن را انجام می‌ دهند، توجه داشته باشید اگر با این فرمول کشمش را آماده کنید قیمت خروجی بار حدود ۱۰ درصد ارزان‌ تر خواهد شد.

برای اطلاع از بهترین کارخانه کشمش تاکستان قزوین با ما تماس بگیرید.

این مورد را بدانید قطعاً در مورد کشمش هر ارزانی با علت می‌باشد و تحت هیچ عنوانی فروشنده حاضر نیست از سهم خود بزند و به نام خریدار آن را ثبت کند. توجه داشته باشید به عنوان مثال گران‌ ترین بار کشمش ایران مربوط به منطقه تاکستان است اگر شما بخواهید از منطقه دیگری مانند کاشمر یا حتی ملایر کشمش آفتابی خریداری کنید قطعاً قیمتش ارزان‌ تر است چون عیار بارشان پایین تر می باشد.

محصول پلویی آفتابی ⇓

خرید کشمش ارزان در تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما