شرکت توزیع کشمش پلویی طلایی

مشتری و خریدار می تواند در این سایت مستقیما با شرکت تولید و توزیع کشمش پلویی طلایی که برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد وارد همکاری شده و بار مورد نیاز خود را از تولید به مصرف با قیمت مناسب تهیه نماید.

کشمش طلایی تولید ملکان

توزیع کشمش طلایی

تولید کشمش پلویی طلایی

کشمش پلویی طلایی یا همان کشمش انگوری از بهترین محصولات صادراتی ایران می‌باشد که مناطق زیادی نیستند که این محصولات تولید می‌کنند که می‌توان به ملکان، بناب استان آذربایجان و ملایر استان همدان اشاره نمود که به تازگی منطقه تاکستان استان قزوین هم به زمره تولیدکنندگان این کشور اضافه شده است.

 

محصول اشاره شده را برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ دهند و برای فروش در بازار داخلی اصلا توجیه ندارد، اما مشتری این را در نظر داشته باشد که برای بازار داخلی اگر حداقل سفارش ایشان یک نیسان که معادل دو تن است باشد باز مشکلی ندارد و شما می توانید این محصول را در این مرکز با همان قیمت صادرات خریداری نمایید.

 

از این جهت به کشمش طلایی، کشمش پلویی هم گفته می‌شود چون در کشورهای عربی از آن برای استفاده در کنار برنج و پلو بهره می برند به همین جهت به آن پلویی گفته می شود.

 

نکته بسیار مهم این است که این محصول باید بیدانه و بی هسته باشد و رنگ محصول هر چقدر روشن تر و طلایی تر باشد نرخ آن بالاتر و هر چقدر رنگ های دیگر با آن قاطی شده باشد قیمت آن باید پایین تر خواهد بود.

کشمش طلایی تولید ملایر

توزیع کشمش پلویی

تولید و توزیع کشمش پلویی طلایی

مشتری در این مرکز این امکان را دارد که به صورت مستقیم با شرکت تولید انواع کشمش وارد معامله شود و خرید خود را هم به صورت حضوری درب کارخانه (البته با هماهنگی کردن با مدیر فروش) و یا غیر حضوری در هر جای ایران و یا حتی خارج از کشور که باشید این مهم را انجام دهید.

 

کشمش پلویی طلایی که در این مرکز تولید می‌شود از تولیدات ملکان استان آذربایجان شرقی است یعنی باغداران ملکان این محصول را از بارگاه آویزان و به این صورت آن را تولید می‌کنند (که طبیعتا کیفیت خروجی آن بالا است) که در ادامه تامین این محصول فله مجموعه تولیدی کشمش آراد را بر عهده دارد و همان طور که مستحضر هستید این منطقه با کیفیت ترین کشمش طلایی ایران را در اختیار دارد.

 

در کارخانه مجموعه آراد کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام می گیرد و بار با کیفیت بسیار بالا در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود. دستگاه سورتینگ لیزر با دقت بالایی این محصولات را درجه بندی می کنند که محصولی که در این مرکز برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت سوپر و اعلا خواهد داشت که برای صادرات به کشورهای عربی سختگیر نظیر قطر، کویت و الجزایر بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما