توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی

توزیع مستقیم کشمش طلایی صادراتی در این مرکز که به صورت بدون واسطه محصولات خود را به دست مشتری می رساند انجام می گیرد و تاجرانی که به دنبال خرید این محصول البته با کیفیت مرغوب و ممتاز هستند این امکان را دارند که در این سایت تامین آن را انجام دهند.

تولیدات ملایر (تصویر پایین)

توزیع کشمش طلایی

تولید و فرآوری کشمش طلایی در ایران

اگر به دنبال صادرات کشمش هستید قطعا این را می دانید که یکی از بهترین محصولات صادراتی ایران، کشمش طلایی یا کشمش انگوری می باشد که در مناطق محدودی از ایران در حجم وسیع تولید می شود، در قالب دو کیفیت متفاوت و دو سیستم متفاوت قیمتی.

 

منطقه ای که کشمش طلایی باکیفیت تولید می کند بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی است و منطقه‌ای که محصول متوسط این نوع کشمش را آماده می‌کند هم ملایر استان همدان است با وجود اینکه در مناطق دیگری نظیر تاکستان قزوین هم این محصول تولید می‌شود اما میزان حجم آن بسیار کم است.

 

مشتریان شما به دو دسته تقسیم می شوند یا بار باکیفیت می خواهند که طبیعتاً باید پولش را بدهند یا اینکه بار ارزان قیمت که طبیعتاً کیفیت سوپر و ممتاز نخواهد داشت و به همین جهت برای دسته دوم تولیدات ملایر پیشنهاد می شود.

 

در این مرکز هم با وجودی که در تاکستان قزوین واقع شده اما برای تامین مشتریانش از ملکان استان آذربایجان شرقی بار به صورت فله، از باغدار خریداری و در کارخانه خود در تاکستان کارهای فرآوری و بسته بندی را روی آن انجام می دهد تا با بهترین کیفیت ممکن محصول را به دست مشتری برساند.

تولیدات ملکان (تصویر پایین)

توزیع کشمش صادراتی

فروش مستقیم کشمش طلایی در این مرکز

تا اینجا متوجه شدید که کشمش های طلایی که در این مرکز آماده و بسته‌ بندی می‌شود از تولیدات ملکان است با این تفاوت که کارهای فرآوری در تاکستان انجام می گیرد و جالب تر آنکه محصولی که به آن پرداختیم با کیفیت یکسان کارخانه های ملکان هم آماده می کند اما در این مرکز با همان مرغوبیت، کیلویی ۵۰۰ تومان نرخ نهایی کشمش پایین تر می باشد. زمانی می توانید به صحت این مورد برسید که از دو مرکز نمونه محصول دریافت و قیمت ها را مقایسه کنید.

 

بسته بندی کشمش طلایی برای صادرات یا ۵ کیلویی است و یا ۱۰ کیلویی که باید باکیفیت و ضخیم باشد که جنس کره ای و پنج لایه بسیار توصیه می‌شود که ممکن است نوع کارتون لمینتی باشد یا کلیشه بر روی کارتون چاپ گردد ولی مهم این است که پس از بسته بندی عملیات شیرینک هم انجام گیرد تا اتفاقی برای محصول در طی ترانزیت پیش نیاید.

 

اما قابلیت جالبی که در این مرکز وجود دارد این است که از طریق سایت های متعددی که مجموعه تولیدی کشمش آراد در اختیار دارد شما در سراسر دنیا می توانید با این مجموعه آشنا شوید و در مورد قابلیت های آن با مسئول فروش وارد مذاکره و مصاحبه شوید و پس از صحبت‌های نهایی و تایید قیمت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه خرید داشته باشید امکانی که به شما در هیچ جای ایران داده نخواهد شد حداقل دلال این امکان را برای شما مهیا نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما