توزیع کنندگان کشمش پلویی سیاه به صورت عمده

توزیع کنندگان زیادی در فضای مجازی فالیت می کنند اما اکثرا واسطه بوده و تولید صفر تا صد انواع کشمش را بر عهده ندارند. اما مجموعه تولیدی کشمش آراد علاوه بر توزیع این محصولات در سراسر ایران و صادرات، تولید انواع کشمش از جمله کشمش پلویی سیاه را به صورت عمده در تاکستان قزوین انجام می دهد.

توزیع کشمش سیاه

تولید کشمش پلویی سیاه

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران بسیار نام آن را شنیده ایم کشمش پلویی می باشد که این محصول در رنگ های متفاوتی تولید، فرآوری و به فروش می‌رود که البته پرفروش‌ترین این محصولات جهت فروش در بازار داخلی کشمش پلویی سیاه یا همان سرخ رنگ می باشد.

 

در واقع محصول فوق همان کشمش آفتابی است که وارد کارخانه شده و کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی، سورتینگ، روغن زنی و بسته بندی روی آن انجام گرفته و در حقیقت تبدیل به کشمش پلویی آفتابی می‌شود که بی هسته است و در بازار ایران در کارتون ۹ کیلویی موجود بوده و عرضه می گردد.

 

برترین تولید کنندگان این محصول را می‌توان ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین برشمرد که اگر به دنبال خرید بالاترین‌ کیفیت آن هستید قطعا این تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می شود ولی اگر قیمت به شرط پایین آمدن کیفیت برایتان اهمیت زیادی دارد به شما تولیدات ملایر پیشنهاد می شود.

 

از این محصول جهت استفاده در آشپزی و طبخ در کنار برنج، تولید کیک، کلوچه و شیرینی و در سالاد بهره برده و مناطق شمالی کشور و بازار تهران و کرج از مشتریان عمده آن محسوب می شوند.

کشمش پلویی سیاه

توزیع کشمش پلویی به صورت عمده

همانطور که در بالا گفته شد این مرکز و این مجموعه علاوه بر اینکه توزیع انواع کشمش از جمله کشمش پلویی سیاه یا سرخ را خود انجام می دهد آن هم به صورت از تولید به مصرف، از طرفی تولید محصولات اشاره شده را نیز انجام داده و در بسته بندی و کارتون های خود در سراسر ایران و بحث صادرات به فروش می رساند.

 

البته محصول پلویی فقط در رنگ سیاه موجود نیست بلکه رنگ های دیگری مانند زرد، قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هم در ایران تولید می‌شود که محصولات اشاره شده بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و این مرکز هم در تولید آن و صادراتش تبحر و تخصص دارد.

 

در اواخر مرداد ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون کشمش پلویی به صورت ۸.۵ کیلو خالص به ۲۴۰ هزار تومان رسیده است که همین ماه یعنی مرداد، تقریباً ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته ایم که به خاطر کمبود موجودی آن می باشد.

 

خرید شما هم در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه (البته اگر حجم خریدتان بالاست) و به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی در سراسر ایران باشد که برای تکمیل اطلاعات خود در مورد انجام این کارها می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط تلفنی بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما