خرید مستقیم کشمش قرمز فله ای

کشمش قرمز فله ای به صورت آفتاب خشک و سایه خشک در این مرکز از تولیدات شیرین و قند بالای تاکستان قزوین عرضه می گردد و خریداران این محصولات می توانند خرید مستقیم این محصولات فله ای را که در کیسه و گونی بسته می شوند انجام دهند.

کشمش قرمز فله ای

کشمش قرمز فله ای چگونه محصولیست؟

وقتی که باغدار و کشاورز در اواسط شهریور ماه انگور را می چیند تصمیم می گیرد که آن را از چه طرقی تبدیل به کشمش کند، که ممکن است آن را در مقابل آفتاب پهن کند یا در سایه آن را آویزان کند و یا اینکه ابتدا به مایع تیزاب آغشته و سپس در مقابل آفتاب قرار داده تا نور آن، انگور را تبدیل به کشمش کند.

 

وقتی که انگور توسط آفتاب و یا سایه تبدیل به کشمش می شود رنگ آن قرمز و سرخ خواهد بود و این محصولات را که در کیسه و گونی بسته بندی آن انجام می گیرد ممکن است به دو صورت به فروش رود:

  1. یا اینکه به کارخانه فروخته می شود که جهت فرآوری و شستشو این کار انجام می گیرد.
  2. و یا اینکه به همان صورت فله ای یعنی دارای دم و شاخه که خاک هم به گوشت کشمش چسبیده، فروش آن انجام می گیرد.

 

منظور این بحث در اینجا همان مورد دوم است یعنی کشمشی را که باغدار و کشاورز، خود تولید می کند و هیچ گونه فرآوری یا حداقل از طریق مکانیزه روی آن صورت نمی گیرد و در بهترین حالت کارگر آن را تمیز می کند پس محصولی سنتی و طبیعی شمرده خواهد شد به همین جهت به این محصول کشمش طبیعی یا کشمش محلی هم گفته می‌شود.

خرید مستقیم کشمش

خرید مستقیم کشمش قرمز

کشمش قرمز ممکن است هم هسته دار آن موجود باشد و هم بی هسته آن که طبیعتا قیمت بی هسته گران‌ تر از نمونه هسته دار خواهد بود و البته به علت وجود دانه در میان کشمش، قند محصول نهایی هم کمتر می باشد.

 

این مرکز علاوه بر اینکه کار تولید و بسته بندی انواع کشمش کارتون شده و فرآوری شده را انجام می دهد امکان عرضه مستقیم محصولات فله‌ای اعم از کشمش قرمز اشاره شده را هم خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که این محصولات در گونی و کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی و ارسال می شود و خرید شما می‌تواند هم به صورت حضوری در کارخانه باشد و هم به صورت غیر حضوری که محصول از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی برایتان ارسال خواهد شد.

 

مورد مهمی که وجود دارد این است که برخی از مشتریان دوست دارند که این محصولات یا همان کشمش فله ای، به آنها آب نخورد که اصطلاحاً پکتین محصول حفظ شود. این موضوع را زمانی که قصد خرید و سفارش دارید با مدیر فروش مجموعه در میان بگذارید تا به شما محصولی بدهد که این ویژگی را داشته باشد چون محصول قرمز رنگ آب خورده و غیر پکتین دار هم موجود می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما