توزیع عمده و جزئی کشمش پلویی از درب کارخانه

توزیع عمده و جزئی کشمش پلویی در رنگ های مختلف از درب کارخانه در همین مرکز انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات به صورت بسته بندی کارتونی هستند می توانند با واحد فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

 

محصول پلویی قهوه ای روشن یا همان تیزابی ⇓

کارخانه کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی مرغوب

اگر قرار باشد کل کشمش های ایران را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم باید به این صورت بگوییم که یا این محصولات کشمش پلویی هستند و یا کشمش قلمی که محصولات قلمی عموماً برای مناطق شمال شرق کشور و شهرهای کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد و محصول پلویی مربوط به مناطق غرب و شمال غرب ایران خواهد بود.

 

یکی از مناطق اصلی تولیدکننده محصول پلویی در ایران شهر تاکستان از توابع استان قزوین است که این مجموعه هم در آن کارخانه تولید و بسته بندی انواع این محصولات را در اختیار دارد و آنها را در قالب بسته بندی کارتونی برای بازار داخل و یا صادرات در انبار دپو می کند.

 

محصولات پلویی هم به چهار رنگ مختلف در کشورمان تولید و فرآوری می‌شود که این رنگ ها و تفاوت آنها به خاطر نوع تولید محصول می باشد که می توان به رنگ زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ اشاره نمود.

 

هر چهار نوع محصول پلویی که به ترتیب به آنها طلایی، تیزابی گوگردی، خرمایی و آفتابی می گویند در این مجموعه با کیفیت بالا توسط دستگاه‌های سورتینگ لیزر و حتی برای صادرات توسط ایکس ری درجه بندی شده و در قالب کارتون های ۵ لایه ای ۵ و ۱۰ کیلویی برای صادرات و ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص برای بازار داخل بسته بندی می شوند.

محصول پلویی طلایی (راست) و پلویی قهوه ای تیزه یا همان خرمایی (چپ) ⇓

توزیع عمده کشمش

توزیع عمده و جزئی کشمش

خرید شما در این مرکز به صورت درب کارخانه می باشد یعنی هم قیمت مناسب و هم کیفیت تازه نصیبتان خواهد شد ولی نکته مهمی که وجود دارد این است که درصد بسیاری از کارخانه ها زیر تناژ بار نمی فروشند، اما در این مجموعه می توانید حداقل سفارش ۲۰ کارتون هم داشته باشید آن هم با قیمت عمده.

 

تمامی کشمش پلویی هایی که در ایران تولید می شود همگی به صورت بی دانه و بی هسته می باشد و علاوه بر منطقه تاکستان که در بالا اشاره شد مناطق ملایر همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی هم در کشورمان در زمینه تولید محصول اشاره شده سرآمد می‌ باشند.

 

شما چه قصد خرید برای صادرات و چه برای فروش در بازار داخلی را داشته باشید می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی گرفته و حتی برای جلسه حضوری با ایشان هماهنگی لازم را انجام دهید. اگر محصول را برای صادرات بخواهید بدانید که تمامی پروسه‌ های آن را نیز می تواند این مجموعه برایتان انجام دهد تا بار از مرز گذشته و به درب انبار خریدارتان برسد.

 

در حال حاضر یعنی اوایل بهمن ۱۴۰۰ قیمت دو نوع از محصولات پلویی را اشاره می کنیم که متاسفانه فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد یکی کشمش پلویی قرمز و سرخ است که در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص در بهترین کیفیت ۳۸۰ هزار تومان و دیگری محصول صادراتی کشمش پلوی طلایی است که در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص کیلویی ۷۳ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما