فروش کشمش گلدن انگوری

فروش کشمش گلدن انگوری که در واقع همان کشمش پلویی زرد و طلایی رنگ می باشد از بهترین تولیدات ملکان و بناب در کارخانه مجموعه کشمش آراد فرآوری و به صورت بسته بندی شده کارتونی ۵ و ۱۰ کیلویی خدمتتان تقدیم می گردد.

فروش کشمش انگوری

کشمش گلدن انگوری تولید ملکان

همانطور که قبلا هم اشاره شد کارخانه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و این منطقه و باغداران آن کشمش انگوری گلدن را یا اصلاً تولید نمی کنند یا در مقیاس پایینی آن را تولید می‌کند به همین جهت چون این محصول صادراتی بسیار مهمی برای ایران می باشد از منطقه ملکان که این محصولات را با کیفیت بسیار عالی در بارانداز یا بارگاه تولید می کند خریداری کرده و کارهای فراوری و بسته بندی آن را در تاکستان انجام می‌دهیم.

 

باغداران ملکانی در مقایسه با منطقه بناب و مراغه که آنها هم نیز دقیقاً به همین صورت محصول گلدن را تولید می کنند رفتار کمی محترمانه تر دارند به همین جهت از این منطقه برای تامین این محصول استفاده کرده که آن را بر روی خط تولید کارخانه ریخته و چون تمامی دستگاه ها با پیشرفته ترین حالت ممکن نصب شده اند و عمر زیادی از کارکرد آنها نمی‌گذرد خروجی بار بسیار با کیفیت می باشد.

 

تصویری که در پایین ملاحظه می فرمایید (بدون افکت گذاری تصویر و یا جلوه های بصری) سمت چپ تولید مجموعه آراد و سمت راست تولید کارخانه های بنابی می‌باشد که ورودی خط تولید هر دو کارخانه یکی بوده اما همانطور که در تصویر ملاحظه می فرمایید کیفیت خروجی با هم متفاوت است و جالب آن که این مرکز قیمت کشمش گلدن را دقیقا مانند مراکز تولیدی بناب و ملکان ۳۲۰۰۰ تومان (در ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۹) اعلام می کند.

فروش کشمش گلدن

فروش درب کارخانه کشمش انگوری

از مهم ترین مشتریان کشمش انگوری کشورهای عربی می باشند و این محصولات را در مقیاس بسیار بالایی خریداری می‌کنند و اگر رابطه ما با این کشورها مناسب بود با توجه به کیفیت بالای کشمش ایرانی به راحتی می‌توانستیم بازار این کشورها را قبضه کنیم.

 

اگر قصد خرید انواع کشمش صادراتی و یا حتی بازار داخلی را درب کارخانه داشته باشید این مجموعه می تواند به شما کمک کند و با هماهنگی کردن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید حضوری اقدام نمایید. از طرفی برخی از مشتریان ما اصلاً مجموعه ما را از نزدیک ندیده اند برای این عزیزان نیز امکانی فراهم کرده ایم تا با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارش را ثبت و بار از طریق وانت برایشان ارسال خواهیم کرد به این صورت که وقتی وسیله نقلیه درب انبارشان رسید قبل از تخلیه از طریق کارتخوانی که با راننده می فرستیم اقدام به تسویه حساب خواهند نمود.

 

از جمله محصولات صادراتی که این مرکز تولید می کند می توان به موارد روبرو اشاره نمود: کشمش انگوری طلایی تولید ملکان، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و کشمش پلویی آفتابی که تمام این محصولات برای صادرات در کارتون ۱۰ کیلویی بوده که در انتها شیرینک نیز انجام می‌گیرد تا کارتون در حین ترانزیت از هم نپاشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما