کشمش پلویی سیاه، بهترین محصول برای بازار داخل

اگر در زمینه کشمش و انواع آن فعالیت دارید باید بدانید بهترین محصول برای خرید و فروش در بازار داخل، کشمش پلویی سیاه می باشد محصولی که برای بازار ایران مناسب است و برای صادرات اصلا از آن استفاده نمی کنند.

برای فروش کشمش فله آفتابی در کرج با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

کشمش پلویی چیست؟

تقریباً به هر محصول گرد و یا بیضی شکلی که بدون هسته و بدون دانه باشد و سایز آن کمتر از ۱۰ میل در خط تولید کارخانه سورت گردد کشمش پلویی می گویند این محصول رنگ های متفاوتی دارد که زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سیاه از نمونه های تولیدی این نوع کشمش در کشورمان محسوب می شود.

از دیرباز چون این محصول را برای طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می دادند معروف به کشمش پلویی شده است وگرنه مصارف دیگری نظیر استفاده در قنادی، تولید کیک و کلوچه و شیرینی، استفاده در سالاد و ضایعات آن برای تولید الکل، شیره کشمش، سرکه و حتی خوراک دام و طیور و زنبور عسل هم استفاده می گردد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما باید بدانید که این محصول چگونه به وجود می آید؟ آیا کارخانه آن را تولید می کند یا نه باغدار روال تولید آن را انجام می دهد؟

باید بدانید که این محصول از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می‌ آید محصولی که باغدار و کشاورز آن را آماده کرده و به این صورت که در شهریورماه وقتی که انگور را چید پس از پهن کردن این میوه بر روی زمین طی دو هفته محصولی که تولید می شود به آن آفتابی می گویند یا آفتاب خشک که به صورت فله ای و دارای دم و شاخه است و این قشر زحمتکش یا این محصول را به همان صورت فله ای به فروش می رسانند و یا برای فرآوری و بوجاری به کارخانه می دهند تا این مرکز کارهای بوجاری را روی آن انجام دهد اگر منظور ما در اینجا پلویی سیاه رنگ است در خروجی خط تولید و پس از سورت کردن، جنس درجه یک یا سوپر تولید آن صورت خواهد گرفت.

کشمش پلویی چیست؟

بهترین تولیدکنندگان کشمش پلویی در ایران

لازم به ذکر است برای تولید کشمش پلویی نیاز به کارخانه می باشد یعنی مرکزی که دستگاه های متعدد برای فرآوری و بوجاری کشمش های فله ای داشته باشد پس باید اشاره کنیم اگر قرار به نامگذاری بهترین تولیدکنندگان این محصول در ایران باشیم باید این شهر مجهز به کارخانه یا مراکز تولید و بسته بندی محصولات باشد.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

به صورت کلی در شهرهایی نظیر تاکستان، شال، نرجه واسفرورین استان قزوین، ابهر استان زنجان، ملایر استان همدان و بوانات استان فارس محصول فله ای برای تولید کشمش پلویی بسیار تولید می گردد اما وقتی بحث بهترین باشد طبیعتاً باید پارامترهای این مورد بپردازیم تا در ادامه نام بهترین منطقه ای که این محصول در آن تولید می گردد را اشاره کنیم.

مشتری وقتی این محصول را خریداری می کند به دنبال قند این محصول است و از طرفی رنگ سیاه و یکپارچه آن هم بسیار تاثیر گذار است لازم به ذکر است باید بدون دانه و بدون هسته هم باشد تا مشتری به سمت خرید آن میل پیدا کند اگر منطقه ای را می خواهید که این پارامتر ها در آن با بهترین کیفیت ممکن رعایت شده باشد باید نام تاکستان و شهرهای اطراف آن را اشاره کنیم، بالاترین نوع کیفیت کشمش آفتابی را در اختیار دارد همان محصولی که اگر آن را به کارخانه بدهیم و کارهای بوجاری روی آن صورت گیرد محصول پلویی تولید خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت کشمش ضایعاتی درجه 3 با ما تماس بگیرید.

این محصول به علت استفاده نکردن از مواد نگهدارنده ای نظیر تیزاب و گوگرد برای صادرات مناسب نیست چون تاریخ انقضای پایینی دارد به شدت توصیه می شود در فصول سرد نهایتا تا ۶ ماه و در فصول گرم نهایتا تا ۳ ماه استفاده آن انجام گیرد وگرنه ممکن است دچار آفات و یا ضایعات گردد.

محصول فله ای آفتاب خشک که برای تولید پلویی مورد استفاده قرار می گیرد. ⇓

بهترین تولیدکنندگان کشمش پلویی در ایران

روال بسته بندی کشمش پلویی در ایران

اگر شما مصرف کننده جزء باشید یعنی قصد خرید کیلویی آن را داشته باشید یا باید آن را به صورت فله ای از مغازه دار، فروشگاه های زنجیره ای و یا غیره خرید خود را انجام دهید که در این صورت یا به صورت کیلویی بار را به شما خواهند فروخت و یا در درون بسته بندی های سلفونی این اتفاق می‌افتد که عموما ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی است.

اما اگر بنکدار یا مرکزپخش هستید دیگر روال کار به این صورت نیست شما باید با کارخانه کشمش در ارتباط باشید تا بتوانید این محصولات را به صورت کارتونی خریداری کنید آن هم در حجم بالا که هم نرخ محصول برایتان رقابتی باشد و هم وقتی که با یک وسیله نقلیه مانند نیسان یا ایسوزو بار به سمتتان ارسال شد هزینه باربری برایتان مناسب تر بیفتد وگرنه برای خرید ۲۰ یا ۳۰ کارتون اصلا توصیه به خرید از کارخانه نمی شود.

جهت اطلاع از قیمت کشمش تیزابی با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان واقع شده و حدود ۸ سال از فعالیت آن به گونه ای که در حال حاضر در سال ۱۴۰۲ هستیم می گذرد و انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شده در این مجموعه تولید می گردد که یکی از آنها همان نمونه سیاه رنگ آن است که در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص عرضه آن صورت می گیرد.

عموما بسته بندی های سلفونی که شما در بازار می بینید که با برندهایی نظیر برتر و یا گلستان هم مشاهده خواهید کرد و البته نمونه های دیگر، این شرکت ها، مراکز واسطه ای هستند که خود از کارخانه های کشمش خرید خود را انجام می دهند و درون بسته بندی های خود می ریزند که البته حاشیه سود بسیار بالایی هم برای آنها خواهد داشت.

به عنوان مثال در حال حاضر که در اواسط خرداد ۱۴۰۲ هستیم هر کیلو کشمش پلویی سیاه رنگ تاکستان ۹۴ هزار تومان در بالاترین کیفیت و ۹۰ هزار تومان با کیفیت درجه یک فاکتور می شود که اگر بخواهید همین محصول را به صورت جزئی از مراکز اشاره شده که بسته بندی سلفونی دارند خریداری نمایید حداقل کیلویی ۱۵۰,۰۰۰ تومان باید برای آن پول بدهید که مشخص می کند، حاشیه سود بسیار بالایی برای این مراکز بدون آنکه محصول اشاره شده را تولید کنند خواهد داشت.

نمونه ای از بسته بندی کارتونی کشمش ⇓

روال بسته بندی کشمش پلویی در ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما