قیمت عمده کشمش آفتابی پلویی در بازار

قیمت عمده کشمش آفتابی پلویی در بازار متاثر از میزان موجودی این محصول در ابتدای فصل این محصول یعنی مهرماه است و اگر میزان موجودی بالا باشد قیمت در طول سال ثابت مانده و اگر هم افزایشی باشد، درصد کمی خواهد بود.
از آنجایی که کشمش های آفتابی در بازار داخلی به فروش می رسد، لذا نوسانات نرخ ارز تاثیری روی آن نخواهد داشت و فقط میزان موجودی اول فصل است که تاثیرگذاری روی قیمت عمده کشمش خواهد داشت. اوایل مهرماه مشخص می شود که انواع کشمش چه نرخی خواهند داشت و آیا در طول سال افزایش زیادی را می بیند یا خیر.
قیمت عمده کشمش قیمت عمده کشمش

وضعیت موجودی انواع کشمش در سال ۹۷-۹۸

از تولیدکننده های اصلی کشمش آفتابی در ایران را می توان تاکستان قزوین و شیراز را نام برد که پیش بینی می شود که در سال ۹۷-۹۸ سال متعادلی را برای این محصول داشته باشیم. به هر حال کشمش آفتابی پلویی در بازار کشورمان بسیار پرفروش بوده و مشتریان زیادی در سراسر ایران دارا می باشد.

خرید و قیمت عمده کشمش آفتابی

مشتری می تواند خرید کشمش آفتابی تولید ما را یا در کارخانه تاکستان انجام دهد و یا در دفتر تهران. کافیست با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرید و پس از استعلام قیمت عمده کشمش، این مورد را هماهنگی کنید. این محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت با بسته بندی های درجه یک در بازار ایران عرضه و پخش می کنیم.
قیمت عمده کشمش

کشمش آفتابی با کارتن سفید یا بسته بندی سفارشی

یکی از مواردی که مشتریان ما مطرح می کنند این است که کارتنی را به ما بدهید که خریدار کارخانه را پیدا نکند و فقط از ما خریداری کند. این معضل را به خوبی می دانیم و به آن عمل خواهیم کرد و انواع کشمش تولیدی خود از جمله کشمش آفتابی پلویی را با کارتن سفید و یا با بسته بندی سفارشی که راه های ارتباطی خریدارمان بر روی آن حک شده باشد به دست مشتری می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما