فروش کشمش فله آفتابی در کرج

فروش کشمش فله آفتابی و سایه خشک که در گونی و کیسه بسته بندی می گردد در این مرکز تولید و به سرتاسر ایران از جمله بازار کرج فرستاده می شود. مشتریانی که قصد تهیه این محصولات مستقیم از کارخانه را دارند با جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرند.

فروش کشمش فله

انواع کشمش قابل عرضه

به صورت کلی کشمش ها به دو دسته فله یا کیسه ای و بسته بندی شده تقسیم می شوند. کشمش فله ای همانی است که دم و شاخه داشته و ممکن است گل و خاک هم به آن چسبیده باشد اما اگر این محصول را به کارخانه بیاوریم و عملیات شستشو و فرآوری را روی آن انجام دهیم تبدیل به کشمش بسته بندی شده خواهد شد که بدون دم و شاخه و کاملاً تمیز و پاک شده خواهد بود.

هر کدام از این محصولات مشتریان خاص خود را دارند که در این مرکز که هم تولید کننده کشمش است و هم کارخانه کشمش در تاکستان دارد عرضه می گردد.

یکی از بازارهای خشکبار مهم در ایران بازار کرج میباشد که در میدان کرج واقع شده است و انواع خشکبار از پسته و زرشک گرفته تا کشمش و بادام و سایر این محصولات را عرضه می کند. طبیعتاً مشتریان زیادی از این بازار برای خرید کشمش مورد نظر خود با واحد فروش این مرکز ارتباط می گیرند.

تامین محصول مورد نیاز مشتریان را میتوان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام داد که برای اطلاعات بیشتر شما باید با شخص مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط بگیرید.

فروش کشمش آفتابی

قیمت روز کشمش فله ای در ۳۱ تیر ۹۹

مشتریان کشمش فله عموماً یا به دنبال محصول آفتاب خشک آن هستند و یا سایه خشک که قیمت سایه خشک گران تر از محصول آفتابی می باشد. این محصولات همانطور که از اسمشان پیداست به صورت طبیعی و با آفتاب و یا سایه خشک می شوند و به همین جهت ارزش خوراکی بالایی دارند.

 

قیمت روز کشمش ها در تاریخ ۳۰ تیر ۹۹ عبارتند از:

  • کشمش فله آفتابی بی دانه    کیلویی ۱۸۰۰۰ تومان
  • کشمش فله عسکری دانه دار    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  • مویز فله فخری دانه دار    کیلویی ۱۶۰۰۰ تومان
  • مویز فله بش دانه دار (فقط دم و گوشت)    کیلویی ۲۵۰۰۰ تومان

 

محصولات فله ای در کیسه و گونی بسته بندی و ارسال می شوند اما میزان وزن آنها ممکن است از ۲۰ تا ۴۰ کیلو متغیر باشد. جنس گونی ها را طوری در نظر گرفته ایم که حتی در باربری و پس از گذشته یک هفته آسیبی به کشمش وارد نشود محصولات آفتاب خشک از روغن پارافین، تیزاب، گوگرد و حتی آب هم استفاده نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما