چگونه می توان صادرات انواع کشمش را انجام داد؟

کشمش و انواع آن از خشکبار محسوب شده و بیشتر از آنکه برای بازار داخل هر کشوری کاربرد داشته باشد از آن برای صادرات به کشورهای مختلفی بخصوص مناطقی که این محصولات را در اختیار ندارند استفاده می گردد. در ادامه می پردازیم که چگونه می توان صادرات این محصولات را انجام داد.

برای اطلاع از فروش کشمش حلوایی با نرخ کارخانه با ما تماس بگیرید.

اینکه کشمش و انواع آن را بشناسید.

روزانه حجم قابل توجهی از تاجران ایران چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران با مدیر فروش این کارخانه ارتباط تلفنی می گیرند و درخواست بار و سفارش انواع کشمش را دارند که گاهی اوقات از این عزیزان شغلشان را می پرسیم می گویند به عنوان مثال تاجر مواد معدنی هستند یا صادرکننده عروسک های دست ساز.

این به خودی خود مشکلی ندارد و کار تاجر فروختن جنس است حالا هر جنسی، اما باید توجه داشته باشید که شما برای صادرات یا فروش حتی یک کیلو از هر محصولی باید نسبت به آن محصول اطلاعات داشته باشید اما این اطلاعات را باید از چه شخصی بگیرید، چه کسی حاضر است وقت بگذارد و به شما در قالب چند فایل صوتی و تصویری اطلاعات راجع به این محصول ارزشمند دهد.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کار خاصی که در این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد، سالیان سال است که انجام می‌ شود این است که با ایجاد سایت های متفاوت به زبان فارسی و انگلیسی کار مشاوره و پر کردن حفره اطلاعاتی خیلی از مشتریان را به صورت رایگان انجام می دهد، یعنی شما با شماره تماس موجود در این سایت که مربوط به مدیر فروش کارخانه است و البته عضو هیئت مدیره این مجموعه، تماس تلفنی حاصل می کنید و از ایشان می توانید اطلاعات دریافت نمایید آن هم بارها و بارها.

در یکی از شبکه های اجتماعی درخواست دریافت فیلم و عکس از بار داشته باشید قطعاً از بسته بندی نوع کشمش، اینکه کدام یک از مناطق ایران این محصولات در اختیار دارند، کدام کیفیت بهتر است و کدام محصول برای صادرات مناسب تر است سوالاتی خواهد داشت که ایشان پاسخ شما را می دهند. تقریباً هیچ کارخانه ای در ایران این امکان را برای شما فراهم نخواهد کرد و حتی ممکن است مکالمه شما در حد ۲۰ یا ۳۰ جمله باشد که سعی شده در این مجموعه به این گونه نباشد و رایگان این اطلاعات در اختیار مشتری قرار گیرد.

شما با دریافت این اطلاعات قطعاً شناخت بیشتری از این محصولات خواهید داشت، بسته بندی آن را می شناسید، می دانید چه مدارکی برای خروج از کشور نیاز است، می دانید چه میزانی، تریلی می تواند بارگیری کند و آیا در طول فصل کشمشی نگرانی بابت موجودی وجود دارد یا خیر، می دانید که قیمت این محصولات بابت کیفیت های متفاوت چقدر است و هر چیز دیگری که مربوط به این محصولات می باشد و این یک امتیاز بدون هزینه برای مشتریانی است که با این مجموعه ارتباط می گیرند.

پلویی زرد محصولی مناسب برای صادرات ⇓

اینکه کشمش و انواع آن را بشناسید.

شما به یک تولیدکننده قوی احتیاج خواهید داشت.

چرا نگفتیم تامین کننده، هنوز خیلی‌ ها نمی‌ دانند معنی تامین کننده با تولیدکننده متفاوت است، تامین کننده در واقع همان شرکت بازرگانی یا تاجر واسطه ای است که بار را از کارخانه می گیرد و به خریدار می دهد یعنی طبیعتاً سود خود را لحاظ کرده و به شما بار می دهد و این نمی‌ تواند برای شما توجیه داشته باشد. شما به یک تولیدکننده قوی احتیاج دارید، مجموعه ای که به محصول خود اشراف دارد، سواد تجارت را می‌ شناسد و جنس مرغوب با قیمتی رقابتی به شما ارزانی می دارد.

به منظور اطلاع از قیمت کشمش مویز آفتاب خشک با کارشناس ما در ارتباط باشید.

حال این تولیدکننده می تواند در هر یک از شهرهای تولیدکننده این محصولات باشد، می تواند ملایر استان همدان باشد یا همین مجموعه که در تاکستان استان قزوین واقع شده یا در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان. این دیگر هنر شماست که بگردید و بیابید آن مرکزی که علاوه بر دادن اطلاعات حساس در مورد این محصولات، بتواند در طول سال نیاز شما را تامین کند.

مشتری هایی در این مجموعه وجود دارند که خارج از کشور هستند حتی یک بار هم به کارخانه نیامده اند و تنها با یک تماس (بیشتر از طریق واتساپ) سفارش خود را ثبت می کنند. این قدرت این مجموعه است که بدون نیاز به حضور خریدار در کارخانه و گذاشتن هزینه و وقت و هر چیز دیگر، سفارش خود را ثبت کند، تولیدکننده باید پیگیر کار مشتری خود باشد اگر میخواهد فروشش تضمین شده باشد.

تیزابی سلطانی، کشمش صادراتی ایرانی ⇓

شما به یک تولیدکننده قوی احتیاج خواهید داشت.

بازار موردنظر برای فروش کشمش را در نظر گرفته باشید.

هر تاجری قطعاً با یک یا چند کشور کار می کند و برای ارسال و فروش محصولاتی که با آن کار می کرده شاید نیاز داشته باشد در طول سال بارها و بارها به آن کشور برود، قطعاً هر کشوری هم مانند خود ایران بازار خشکباری دارد که انواع این محصولات را خرید می کنند آن هم در مقیاس بالا مثل کشمش، پسته، بادام، خرما و هر نوع خشکبار دیگری.

به منظور مطلع شدن از قیمت انواع کشمش با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

شما باید نمونه همراهتان داشته باشید آن نمونه را باید از کارخانه ای بگیرید که در بالا به آن پرداختیم. مجموعه ای که بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن تامین نماید و باید نمونه ای باشد که آن کارخانه متعهد شود که طبق همان به شما در طول سال بار دهد (البته لازم به ذکر است که بدانید که فصل کشمشی از اول مهر شروع می‌شود و تا پایان شهریور سال آینده ادامه پیدا می کند و هر چقدر که از ابتدای فصل به انتهای آن برویم کیفیت محصول پایین و پایین تر خواهد آمد تا جایی که ممکن است حتی به تفاوت ۲۰ درصدی کیفیت برسیم.)

نمونه اشاره شده را به غرفه های متفاوت و مختلف برده و در مورد قیمت، چانه های مورد نیاز را می زنید و چون از قبل اطلاعات در مورد این محصول گرفته اید پس با دست بازتری می توانید اقدام به معامله داشته باشید. یک اصلی در تجارت وجود دارد و آن این است که مشتری شما باید بفهمد که اطلاعاتتان راجع به محصولی که قصد فروش آن را دارید بالا باشد و اگر نباشد شما را به راحتی پس میزند.

تا جایی پیش خواهید رفت که اگر قدرتمند باشید می توانید سفارش بگیرید و این سفارش ممکن است میزانش کم باشد. اگر آن کارخانه اهل کارکردن باشد به شما حتی میزان کم هم خواهد داد که محصول اشاره شده را شما با پول خودتان خریداری کرده و سپس به آن شخصی که در کشور مقصد بوده و صحبت کردید خواهید فروخت. اما در ادامه و وقتی که حجم کار بالاتر رفت باید از خریدارتان بیعانه بگیرید بابت خرید اشاره شده.  البته عموما  اگر تاجر مستقل و شخصی باشید، خرید را باید با هزینه خودتان انجام دهید و زمانی که بار را به آن طرف بردید هزینه تان را خواهید گرفت و آن بیعانه حکم سند این است که خریدارتان شما را اذیت نخواهد کرد.

برای اطلاع از بهترین قیمت کشمش تاکستان با ما در تماس باشید.

سبز قلمی، تولید انحصاری کاشمر خراسان رضوی ⇓

بازار موردنظر برای فروش کشمش را در نظر گرفته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما