کشمش زرد طلایی مناسب برای صادرات به امارات

کشمش زرد طلایی مناسب برای صادرات به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله امارات، در این مجموعه تولید می شود و به مشتری درب کارخانه قیمت داده خواهد شد که شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه ثبت سفارش نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول طلایی سوپر و یا همان بارگاهی ⇓

صادرات کشمش طلایی

تولید کشمش زرد طلایی

اگر در زمینه صادرات کشمش فعالیت دارید به خوبی می دانید که یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم وسیعی صادر می شود و مشتریان آن حداقل در همسایگی ایران بسیارند کشمش زرد طلایی می باشد که عموما کشورهای عربی مشتری پرو پا قرص آن می باشد.

 

این محصول در دو نوع و در دو منطقه متفاوت در کشورمان تولید می گردد که یکی مربوط به استان خراسان رضوی و در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد است که نمونه قلمی و کشیده این محصول را تولید می‌ کند و دیگری مربوط به مناطق شمال غرب کشور می‌ باشد، آن هم در شهرهایی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی که نمونه گرد و پلویی آن را تولید می‌ کنند.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و این منطقه در زمینه تولید کشمش طلایی با کیفیت بارگاهی که بالاترین نوع مرغوبیت این نوع محصول است فعالیت داشته و محصول اشاره شده را توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری با کیفیت بالا در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص پر می کند.

 

پس اگر به دنبال خرید کشمش طلایی اعلا هستید قطعاً باید از نمونه بارگاهی خرید خود را انجام دهید اما اگر برای بازارهای ضعیف‌ تری نظیر عراق بار را بخواهد تولیدات ملایر که به صورت سبدی به کشمش گوگرد می‌ زنند می‌توانند بسیار مناسب باشد که طبیعتاً قیمتی پایین تر هم خواهد داشت.

محصول طلایی ملایر که کیفیتی متوسط دارد. ⇓

صادرات کشمش به امارات

صادرات کشمش به امارات

امارات یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس در همسایگی ایران یکی از خریداران اصلی کشمش می‌ باشد که این محصول را هم با بالاترین کیفیت ممکن خریداری می‌ کند یعنی تحت هیچ عنوانی از ملایر، کشمش خرید نخواهد کرد و شما اگر در این کشور اقامت و فعالیت داشته باشید بدانید که باید از نمونه بارگاهی که در بالا توضیح داده شد خرید خود را انجام دهید.

 

در حال حاضر که در اواخر بهمن ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش زرد طلایی در بالاترین کیفیت خود کیلویی ۶۹۰۰۰ تومان خواهد بود که اگر درجه یک این محصول را بخواهید کیلویی ۵۹ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

موضوع مهم دیگر در این مجموعه این است که شما علاوه بر خرید محصول اشاره شده با بسته بندی ۵ و یا ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات می توانید تمام پروسه‌ های صادرات را تا زمانی که بار به دست خریدارتان برسد را نیز بر عهده این مرکز بگذارید، یعنی پروسه‌ بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را می توانند برایتان انجام دهند.

 

برخی از تاجران هم دوست دارند که کشمش درون کارتون و بسته بندی آن ها پر شود، لازم به ذکر است که این موضوع هم قابل انجام است و شما می توانید کشمش طلایی را درون کارتون های مخصوص به خودتان پر کنید که البته از هزینه کل کیلویی ۱۲۰۰ تومان کسر خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما