کشمش طلایی سوپر جهت صادرات

اگر قصد خرید کشمش طلایی سوپر جهت صادرات را دارید باید بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد هم این محصولات را با کیفیت اعلا درب کارخانه می تواند به مشتری خود تقدیم کند.

 

محصول طلایی سوپر ملکان (سمت راست)، محصول طلایی تولید ملایر (سمت چپ) ⇓

کشمش طلایی سوپر

تولید کشمش طلایی سوپر

کشمش طلایی یا کشمش زرد از جمله محصولات اصلی صادرات ایران در زمینه این محصولات می باشد و مشتریان زیادی در سراسر دنیا و به خصوص کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از مشتریان اصلی این نوع کشمش ها به شمار می روند.

 

ابتدا لازم است این مورد گفته شود که ما دو نوع کشمش طلایی در کشورمان تولید می‌کنیم که یکی گرد است و سایز آن حدودا ده میل می باشد که به آن پلویی می گویند و دیگری کشیده و قلمی است که محصول اشاره شده از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی می باشد.

 

سوی صحبت نگارنده در این مطلب، همان محصول طلایی پلویی است که از تولیدات بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین بوده و از آنجایی که آن را فقط جهت صادرات مورد استفاده قرار می دهند لذا مشتری هر چقدر در مورد آن بیشتر بداند احتمال ریسک و خطای آن نیز کمتر خواهد شد.

 

اگر به دنبال خرید باکیفیت ترین نوع این محصول هستید باید از تولیدات آذربایجان شرقی و استان قزوین خرید خود را انجام دهید چرا که آنها از بارگاه برای سوزاندن گوگرد و رسیدن دود به نواحی مختلف کشمش استفاده می کنند در صورتی که در ملایر به این‌گونه نیست و محصول را در درون سبد گوگرد می زنند که در این صورت کیفیت محصول پایین خواهد آمد.

محصول طلایی قلمی و کشیده کاشمر ⇓

صادرات کشمش سوپر

صادرات مستقیم انواع کشمش

این مجموعه علاوه بر تولید انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ که از تولیدات اختصاصی منطقه تاکستان استان قزوین است، امکان صادرات مستقیم و بدون واسطه آنها را هم در اختیار دارد.

 

به گونه‌ای که برخی از مشتریان این مرکز جهت صادرات خارج از کشور هستند و اصلاً نماینده‌ای در داخل ندارند، اما چگونه می توانند سفارش خود را ثبت کنند:

به این صورت که ابتدا با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارششان ثبت و وقتی بار آماده شد، تمامی پروسه های بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت تا مقصد انجام خواهد شد و تمامی مدارک این ها به صورت رسمی برای مشتری ایمیل و فکس می گردد و ایشان اقدام به تسویه حساب خواهند نمود. حالت دیگری هم وجود دارد و آن اینکه بار پس از طی کردن پروسه های مذکور در گمرک هر نقطه مرزی تحویل ایشان داده خواهد شد.

 

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم قیمت انواع کشمش از شروع فصل تا به اکنون رشد بسیار بالایی به خود دیده تا جایی که بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کردند به گونه‌ ای که کشمش طلایی که در تیرماه با قیمت ۳۵۰۰۰ تومان در بهترین کیفیت و سوپر آن به کویت در این مجموعه صادرات آن صورت گرفته همان محصول در حال حاضر کیلویی ۷۰ هزار تومان فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما