توزیع کشمش تیزابی بیدانه

توزیع کشمش تیزابی بیدانه تاکستان و ملایر با کیفیت بالا در این مجموعه درب کارخانه انجام می شود و خریدارانی که به دنبال تهیه این محصولات در کارتون های ۹ کیلویی هستند می توانند با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول تیزابی بیدانه در حالت بدون گوگرد ⇓

کشمش تیزابی بیدانه

تولید کشمش تیزابی بیدانه

از جمله محصولاتی که در بازار کشورمان و هم جهت صادرات بسیار از آن استفاده می شود و از این حیث بیشترین میزان تولید را به خود اختصاص می دهد همین کشمش تیزابی یا کشمش سلطانی بوده که هم نمونه دانه دار آن تولید می گردد و هم بیدانه آن.

 

اما چه برای فروش در بازار داخل و چه در امر صادرات محصول بیدانه آن است که بیشترین میزان توزیع را به خود اختصاص می‌ دهد و آن محصولی که در این مرکز هم تولید، فرآوری و بسته بندی می شود همان نمونه کشمش تیزابی بیدانه از تولیدات مرغوب تاکستان و ملایر می باشد.

 

ابتدا باید این مورد گفته شود که کارخانه کشمش صفر تا صد تولید محصولی که به دست شما می رسد را انجام نمی‌ دهد بلکه ۵۰% ابتدایی در اختیار باغدار و کشاورز است و ایشان است که انگور را کشمش می‌ کنند و کار کارخانه این است که محصولی که در قالب فله‌ ای به انبار رسیده که دارای دم و شاخه است را فرآوری، سورت و بسته بندی کند.

 

در اواسط شهریور ماه هستش که در کل کشورمان انگور چیده می‌ شود و کشاورز تصمیم می گیرد که محصول را تبدیل به کشمش تیزابی کند یا هر نوع کشمشی دیگر. در واقع فصل کشمشی از ابتدای مهر هر سال شروع می‌شود و تا مهر سال آینده ادامه پیدا می‌ کند.

محصول تیزابی بیدانه گوگردی ⇓

توزیع کشمش تیزابی

توزیع کشمش تیزابی از درب کارخانه

این مجموعه علاوه بر اینکه کار فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در تاکستان استان قزوین انجام می دهد بلکه توزیع مستقیم و فروش درب کارخانه آن را نیز انجام داده و حتی برای مشتریان صادراتی تمام پروسه‌ های صادرات این محصولات را تا زمانی که به درب انبار خریدارش برسد نیز انجام می دهد.

 

کشمش تیزابی هم چون در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد که دارای رنگ های قهوه ای روشن و قهوه ای تیره هستند تولید می گردد در این مجموعه تولید شده و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌ دهد.

 

قیمت کشمش تیزابی در اوایل اسفند ۱۴۰۰ در بالاترین کیفیت ممکن کیلوی ۴۳۰۰۰ تومان برای صادرات و کیفیت درجه یک کیلویی ۴۱۰۰۰ تومان می باشد که این محصول برای فروش در بازار داخلی در کارتون ۹ کیلویی با کیفیت سوپر ۳۷۵ هزار تومان و کیفیت درجه یک ۳۵۵ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می گردد.

 

شما در این مجموعه می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به استعلام قیمت روز این محصولات اقدام کرده و خرید خود را یا به صورت حضوری درب کارخانه و یا به صورت غیر حضوری با پرداخت میزان به عنوان بیعانه ثبت و بار را درب انبارتان در هر جایی از ایران که هستید تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما