شرکت بازرگانی کشمش زرد تیزابی تاکستان

تولید و فروش مستقیم کشمش زرد تیزابی تاکستان در این مجموعه انجام می شود و شرکت های بازرگانی و بنکداران می توانند خرید از تولید به مصرف این محصولات را درب کارخانه داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول زرد تیزابی تاکستان ⇓

کشمش زرد تاکستان

تولید کشمش زرد تیزابی

از انواع کشمشی که در ایران در حجم وسیع تولید می‌گردد، کشمش زرد نام دارد که این محصولات به مایع تیزاب آغشته می شوند و به همین جهت به آنها کشمش زرد تیزابی هم می گویند که در دو حالت مختلف در کشورمان موجود است یکی حالت قلمی و کشیده است که مربوط به استان خراسان رضوی در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل‌آباد می باشد و دیگری گرد و بیضی شکل که به آن‌ ها پلویی می‌گویند و از تولیدات تاکستان، ملایر و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

 

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان یکی از تولید کنندگان محصول اشاره شده قرار دارد و محصولات خود را فرآوری، سورت و بسته بندی می کند و هم در بازار داخلی فعالیت دارد و هم جهت صادرات از آنها بهره میبرد.

 

طبیعتاً کشمش زرد این مجموعه همان نوع پلویی می باشد که به صورت بی هسته و بی دانه بوده و سایز آن حدود ۹ و ۱۰ میل می باشد که بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و شمال آفریقا از بهترین مشتریان آن محسوب می گردند.

 

انگور این محصول را ابتدا به مایع تیزاب آغشته می کنند و سپس آن را از بارگاه آویزان کرده و دود گوگرد را به نواحی مختلف انگور می رسانند و این عمل را ممکن است چندین بار انجام داده تا رنگ محصول طلایی شود. حال برای فرآوری به کارخانه ها می فروشند تا این مراکز آنها را به صورت محصول درجه یک درآورده و در کارتون بسته بندی کند.

محصول زرد قلمی کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی ⇓

شرکت کشمش زرد

فروش کشمش زرد تاکستان

به محصول اشاره شده، کشمش طلایی هم گفته می‌شود و نام‌ های دیگر آن کالیفرنی و انگوری هم می باشد که اگر شرایط سیاسی کشورمان با دنیا مساعد بود می‌توانستیم بازار این نوع کشمش را قبضه کنیم اما متاسفانه نبود نظارت‌های بالادستی باعث شده استفاده از کود و سم غیر مجاز به علت قیمت ارزان تر باب باغداران و کشاورزان شود و از طرفی هماهنگی نداشتن نرخ ارز که دائما رو به افزایش است با قیمت این محصول باعث گردیده که همسایگان ما به دنبال خرید این محصول از کشورهایی نظیر ازبکستان و افغانستان که کیفیت بار آنها مناسب نیست باشند.

 

با این اوصاف شما کشمش زرد تیزابی را می توانید در این مجموعه از بهترین تولیدات تاکستان که محصول اشاره شده از طریق بارگاه تولید می‌ شود به صورت فرآوری شده درب کارخانه خریداری کرده و آنها را در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص به گونه‌ای که بر روی این کارتونها راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه نیست خریداری نمایید.

 

در حال حاضر یعنی اواسط دی ماه ۱۴۰۰ کشمش زرد در بهترین کیفیت خود کیلویی ۷۳ هزار تومان فاکتور می‌ شود که اگر به دنبال خرید محصولی ارزان تر که طبیعتاً کیفیت پایین تری هم دارد باشید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد که کیلویی حدود ۶۰ هزار تومان قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما