مراکز تولید کشمش صادراتی ایران

یکی از مراکز تولید کشمش صادراتی ایران در همین سایت حضور داشته و نیاز مشتریان خود را از تولید به مصرف تامین می نماید. کشمش های این مجموعه از تولیدات باغداران و کشاورزان تاکستان استان قزوین است و درب کارخانه به خریدار قیمت داده می شود.

 

محصول تیزابی صادراتی تاکستان ⇓

مراکز تولید کشمش

تولید انواع کشمش صادراتی

کشمش از جمله محصولاتی می باشد که در ایران در حجم وسیعی تولید شده و علاوه بر فروش در بازار داخلی امکان صادرات آن نیز در حجم بالایی وجود دارد که اگر قرار باشد تولید کنندگان اصلی آن را نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی را اشاره کنیم.

 

چون بحث این مقاله در مورد کشمش صادراتی است باید این مورد را اشاره کنیم که محصولات صادراتی کشورمان به دو دسته قلمی و پلویی تقسیم می شود که محصولات قلمی مربوط به استان خراسان بوده و پلویی مربوط به سایر مناطقی که در بالا هم به آن اشاره کردیم.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم از تولیدکنندگان و صادرکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی است که این محصولات را سالیانه در حجم وسیع تولید کرده و حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته‌ بندی آن را که در کارتون انجام می گیرد در دستور کار دارند.

 

اما از بین محصولات پلویی باید به دو نمونه اصلی صادراتی اشاره نمود که یکی کشمش تیزابی است که رنگ کهربایی یا قهوه ای روشن دارد و دیگری کشمش طلایی که رنگ آن زرد و طلایی بوده و هر دو محصول مشتریان بسیار زیادی دارد و از خریداران عمده آن می توان به کشورهای همسایه اشاره نمود.

محصول طلایی صادراتی ⇓

کشمش صادراتی ایران

فروش مستقیم کشمش از درب کارخانه

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد و علاوه بر تولید، فروش مستقیم و از تولید و مصرف و از طرفی حتی امکان صادرات ۱۰۰ درصدی محصولات را تا زمانی که بار به دست خریدار در هر کشوری که باشد برسد هم انجام میدهد.

 

شماره تماس مدیر فروش کارخانه هم به همین جهت در صفحات مختلف سایت قرار داده شده است تا شما بتوانید علاوه بر اینکه استعلام قیمت به روز این محصولات را انجام می دهید، اقدام به دریافت مشاوره داشته و یا حتی ثبت سفارش را از طریق ایشان در دستور کار قرار دهید.

 

کشمش صادراتی هم در این مجموعه در حجم وسیع تولید می شود و تقریباً و روزانه امکان فرآوری ۶ تن بار سوپر و درجه یک وجود داشته و آنها را در کارتون های ۱۰ و یا ۵ کیلویی خالص پر کرده یا به تاجر ایرانی تحویل می‌ دهد و یا حتی به تاجر خارجی در هر کشوری که باشد.

 

اما دو محصول صادراتی که در بالا به آن پرداخته شد یعنی کشمش طلایی و کشمش تیزابی در بالاترین کیفیت ممکن است که حداقل دو بار از زیر دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری گذشته شده باشد در حال حاضر یعنی اواخر بهمن ۱۴۰۰ کیلویی، ۶۹ هزار تومان و ۴۳ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما