مرکز تولید و فروش کشمش صادراتی

در این مرکز علاوه بر اینکه تولید کشمش صادراتی از محصولات مرغوب تاکستان انجام می شود، فروش مستقیم آنها نیز انجام شده و مشتری می تواند از تولید به مصرف محصولات اشاره شده را در قالب بسته بندی کارتونی تهیه نماید.

 

محصول طلایی صادراتی در کارتون ۵ کیلویی ⇓

تولید کشمش صادراتی

تولید انواع کشمش صادراتی

ابتدا باید بدانید که کشمش صادراتی به صورت کلی به دو دسته تقسیم می شود یا اینکه باید پلویی باشد و یا اینکه قلمی و کشیده که محصولات قلمی و کشیده تولیدات استان خراسان در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل آباد می باشد و محصولات پلویی عموماً از تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان و بناب استان آذربایجان شرقی خواهند بود.

 

موضوع بسیار مهم این است که کشمش صادراتی باید بی دانه و بی هسته باشد و مشتریان خارجی دوست ندارند کشمشی را مصرف کنند که هسته دار باشد مگر در مواردی خاص که عموماً در مورد مویزها پیش خواهد آمد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش پلویی و انواع آن که رنگ های مختلفی دارد، کار فرآوری و بسته‌ بندی محصولات اشاره شده را انجام می دهد و آنها را هم برای فروش در بازار داخلی در قالب بسته‌ بندی کارتونی ۹ کیلویی و هم جهت صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته‌ بندی و صادر می کند.

 

علاوه بر این مجموعه حدود ۲۰ کارخانه دیگر هم در این شهر کار تولید محصولات اشاره شده را انجام می دهد و به صورت کلی اگر جنس با کیفیت و مرغوب بخواهید تولیدات تاکستان به کار شما خواهد آمد.

محصول تیزابی صادراتی با بهترین کیفیت تاکستان قزوین ⇓

مرکز فروش کشمش

فروش مستقیم کشمش درب کارخانه

در این مجموعه علاوه بر اینکه فرآوری انواع کشمش پلویی با کیفیت بالا و توسط دستگاه سورتینگ لیزر که برای برخی مشتریان خاص حتی ایکس ری هم انجام می‌شود، بلکه فروش مستقیم آنها نیز از درب کارخانه برای مشتری انجام خواهد گرفت.

 

شما چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران که باشید می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط تلفنی بگیرید و علاوه بر استعلام به روز قیمت و دریافت نمونه به صورت فیزیکی و یا فیلم واقعی بار ثبت سفارش انجام داده و حتی تمام پروسه های صادرات را بر عهده این مجموعه بگذارید و ایشان موظف هستند تمام پروسه‌ های بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت را تا زمانی که بار به دست مشتری می رسد برایتان انجام دهد.

 

به صورت کلی محصول صادراتی باید یک ویژگی عمده داشته باشد و آن اینکه بتوان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد به همین جهت محصول را به مایع تیزاب آغشته می کنند، پس اگر قرار باشد دو محصول اصلی صادراتی را در این مجموعه نام ببریم نام کشمش تیزابی و کشمش طلایی را باید اشاره کنیم.

 

هر دو محصول اشاره شده در این مجموعه با کیفیت بالا تولید می گردد اولی برای صادرات از تولیدات ممتاز تاکستان کیلویی ۴۴۰۰۰ تومان و دومی هم که نمونه بارگاهی محصول طلایی در کشورمان محسوب می‌شود و بالاترین کیفیت ممکن را دارد کیلویی ۷۳۰۰۰ تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص درب کارخانه فاکتور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما