عرضه کننده انبوه کشمش پلویی عمده

مشتری در این مرکز می تواند به صورت مستقیم از تولید کننده انبوه و عرضه کننده کشمش پلویی در مقیاس عمده و جزئی خرید خود را درب کارخانه انجام دهد و بار را درب انبار خود با قیمت مناسب و کیفیت تازه تحویل بگیرد.

 

محصول پلویی زرد مناسب برای صادرات ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید انواع کشمش پلویی

اگر قرار باشد کل کشمش های ایران را به دو دسته اصلی تقسیم کنیم باید بگوییم یا این محصولات قلمی و کشیده هستند که مربوط به تولیدات استان خراسان رضوی در شهرهایی نظیر کاشمر و خلیل‌آباد می باشد و یا اینکه گرد و پلویی می باشد که این محصولات بی هسته و بی دانه بوده و مربوط به تولیدات شمال غرب کشورمان در شهرهایی نظیر تاکستان قزوین، ملایر همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی می باشند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین واقع شده و این شهر هم از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی در بالاترین کیفیت خود می باشد که این محصولات در رنگ های زرد، کهربایی روشن، کهربایی تیره و قرمز موجود می باشد.

 

علاوه بر امکان فروش در بازار داخلی همه محصولات اشاره شده (به غیر از نمونه زرد)، امکان صادرات آنها (به غیر از نمونه قرمز) در حجم وسیع از طرف این مرکز و این شهر وجود داشته و مشتریان می توانند خرید آنها را با کیفیت بالا درب کارخانه تحویل بگیرند.

 

نکته جالب در مورد کشمش پلویی این است که تمامی آنها از یک انگور به دست می آید اما چون روال تولید و فرآوری آنها متفاوت است دارای رنگ های متفاوت و قیمت های متفاوت و بازارهای هدف متفاوتی هستند. به عنوان مثال نمونه کهربایی روشن یا همان تیزابی مناسب کشورهای شمالی ایران و نمونه زرد یا طلایی مناسب کشورهای عربی می باشد.

نمونه ای از بسته بندی کارتونی کشمش در انبار ⇓

عرضه کشمش پلویی

عرضه عمده و جزئی کشمش

موضوع مهمی که در این مجموعه وجود دارد این است که برخلاف تمام کارخانه های کشمش در ایران که زیر تناژ بار نمی‌ فروشند در این مجموعه امکان سفارش حداقل ۲۰ کارتون هم برای مشتری با قیمت عمده وجود دارد و این می‌ تواند برای کسانی که به تازگی قصد شروع کردن کار را دارند بسیار عالی باشد.

 

در این مرکز علاوه بر اینکه شما می‌توانید کشمش فله و فرآوری نشده که درون کیسه و گونی است خریداری نمایید بلکه نمونه های فرآوری شده آن که در بالا به آن توضیح داده شد و در کارتون بسته بندی آنها انجام می گیرد هم قابلیت فروش و عرضه آن وجود دارد.

 

کیسه و گونی های این مجموعه به صورت کلی بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو خواهد بود اما برای کشمش کارتونی اگر قصد سفارش دارید برای بازار داخل ۹ کیلویی است که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش خالص محسوب می شود اما برای بازار صادرات یا ۱۰ کیلویی خالص است و یا ۵ کیلویی خالص.

 

به علت افزایش های مکرر قیمت و گاهی کاهش قیمت انواع کشمش پلویی، شماره تماس مدیر فروش کارخانه در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده است تا شما علاوه بر اینکه استعلام قیمت به روز از ایشان نمایید می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان و نیز ثبت سفارش آن نیز از طریق ایشان انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما