شرکت تولیدی کشمش صادراتی عمده

مشتری و یا شرکت بازرگانی می تواند در این سایت به صورت مستقیم از کارخانه تولید و بسته بندی کشمش صادراتی به صورت عمده خرید این محصولات را انجام دهد و آنها را با کیفیت تازه و دست اول درب کارخانه تحویل بگیرد.

 

محصول طلایی صادراتی ⇓

شرکت کشمش صادراتی

انواع کشمش صادراتی در ایران

همانطور که مستحضر هستید ایران یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در دنیا محسوب می شود و محصولات آن علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار کاربرد داشته به گونه‌ ای که در حدود یک دهه پیش کشورمان جز سه صادر کننده برتر این محصولات در دنیا شناخته می شد که البته طی دهه گذشته به علت بی کفایتی مسئولین جایگاه ایران در زمینه صادرات آن نزول کرده به گونه ای که به سختی در حال حاضر جزو ۱۰ تای اول قرار می گیرد.

 

تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند انواع کشمش را هم تولید می‌ کنند که این محصولات ممکن است بی دانه باشند یا دانه دار، کشیده باشند یا گرد و بیضی شکل، مویز باشند و یا کشمش، آفتاب خشک باشند یا سایه خشک و غیره.

 

اما اگر قرار باشد به انواع کشمش صادراتی در کشورمان بپردازیم دو حالت کلی پیش می آید:

  1. اول آنکه محصولات صادراتی ایران یا به صورت قلمی و کشیده هستند و یا به صورت گرد که به آن پلویی می گویند.
  2. هم نوع دانه‌دار این محصولات تولید می‌شود و هم بی دانه آن اما اگر بحث صادرات پیش بیاید مشتریان آن طرف آبی بیشتر مایل هستند نمونه بی دانه این محصولات را مصرف کنند.

 

محصول تیزابی صادراتی ⇓

کشمش صادراتی عمده

تولید کشمش صادراتی در مجموعه کشمش آراد

این مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و علاوه بر بازار داخلی در بازار صادراتی هم تخصص و تبحر داشته و محصولات خود را به کشورهای متعددی نظیر عراق، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، روسیه، کویت، قطر، کنیا، آلمان و هلند هم ارسال نموده است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص دارد و این محصولات را برای امور صادراتی هم بسته بندی و انبار می کند که از معروف ترین و پرفروش ترین نوع این محصولات می توان به کشمش طلایی و کشمش تیزابی اشاره نمود که بیشترین میزان صادرات را هم در ایران به خود اختصاص می‌دهند.

 

شمای مشتری می‌توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه علاوه بر دریافت مشاوره و استعلام به روز قیمت، ثبت سفارش را نیز از طریق ایشان انجام داده و محصول خریداری خود را درب کارخانه به صورت حضوری دریافت نمایید یا پشت هر نقطه مرزی ایران و یا اینکه در کشور مقصد اقدام به دریافت بار داشته باشید.

 

کشمش صادراتی در این مرکز در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص که گاهی اوقات به صورت ۵ کیلویی خالص هم می باشد به مشتری تحویل داده می شود و هر دو محصول اشاره شده که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن آماده برای صادرات در انبار دپو شده و از طرفی امکان تولید روزانه حدود ۶ تن بار در خط تولید این مرکز در کارخانه وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما