قیمت جهانی کشمش پلویی برای صادرات

قیمت جهانی کشمش پلویی که به سایز ریز کشمش طلایی انگوری، کشمش تیزابی و کشمش آفتابی گفته می شود و مناسب برای صادرات باشد در این مرکز که خود تولیدکننده این محصولات در تاکستان استان قزوین می باشد قابلیت استعلام و ثبت سفارش را خواهد داشت.

قیمت کشمش پلویی

تولید انواع کشمش پلویی در کارخانه

مجموعه تولیدی و بسته بندی انواع کشمش آراد، هم در بازار داخلی فعالیت می کند و هم جهت صادرات و کشمش پلویی که بهترین محصول صادراتی کشورمان می باشد در رنگهای مختلفی که شامل زرد، قهوه ای و قرمز می باشد را در حجم بالایی تولید می‌کند.

 

کشمش پلویی زرد در واقع همان کشمش طلایی است و به همین صورت پلویی قهوه ای همان کشمش تیزابی بوده و پلویی قرمز همان کشمش آفتابی می‌باشد که بیشترین میزان صادرات مربوط به رنگ زرد و قهوه‌ای بوده و محصول قرمز رنگ در حجم بسیار پایینی صادر می گردد اما در بازار داخل بسیار پرفروش است.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده و کشمش پلویی قرمز و تیزابی تولید همین شهر را به دست مشتری می رساند اما از آنجایی که کشمش پلویی زرد یا همان انگوری را این منطقه تولید نمی کند لذا از بهترین کیفیت تولیدی ایران یعنی منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی ایران که  مشتریان تراز اول به دنبال خرید آن هستند استفاده خواهد کرد.

 

کاملا مشخص است که کشمش به صورت فله ای و کیسه‌ای از باغدار خریداری شده و در کارخانه کارهای دم گیری، شستشو، سورتینگ، روغن زنی و بسته بندی آن انجام می گیرد و برای صادرات در کارتون ۱۰ کیلویی ۵ لایه و برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی ۳ لایه استفاده می کنند.

صادرات کشمش پلویی

قیمت روز انواع کشمش پلویی

همانطوری که در بالا به آن پرداخته شد این صفحه و این مطلب در مورد قیمت جهانی کشمش پلویی صحبت می‌کند یعنی قیمتی که برای صادرات می توان به مشتری داد. لازم به ذکر است که تقریباً تمام محصولات تاکستان را ملایر نیز تولید می‌کند اما نوع فرآوری کشمش و نیز رفتار کارخانه داران منطقه ملایر سطحی پایین تر از منطقه تاکستان دارد پس اگر به دنبال صادرات به کشورهای نظیر روسیه، اوکراین، گرجستان، عراق و سوریه را دارید محصولات ملایر به شما توصیه می شود ولی اگر برای کشورهای اروپای مرکزی و کشورهای پیشرفته و عربی متمول هستید قطعا به شما تولیدات تاکستان را پیشنهاد می کنیم.

 

قیمت کشمش زرد پلویی در حال حاضر با بهترین کیفیت ممکن ۳۵۵۰۰ تومان، کشمش قهوه ای پلویی یا همان تیزابی ۲۶۰۰۰ تومان و قرمز پلویی نیز  ۲۵۰۰۰ تومان قیمت می خورد. تمام محصولات اشاره شده تحویل درب کارخانه بوده که پس از قرار گرفتن بار بر روی باسکول تسویه خواهید کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما