خرید انواع کشمش درب کارخانه

خرید انواع کشمش صادراتی و داخلی به صورت کارتون ۱۰ کیلویی و ۹ کیلویی درب کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه مستقیم کشمش از کارخانه هستند این می تواند فرصتی عالی باشد.

خرید کشمش صادرات

انواع کشمش داخلی و صادراتی تولیدی

مجموعه تولید و بسته بندی کشمش آراد در تاکستان قزوین کارخانه کشمش دارد و محصولات تولیدی خود را جهت بسته بندی و عرضه برای امر صادرات و یا فروش در بازار داخلی آماده و در انبار دپو می کند.

 

اما در کشورمان محصولات متفاوتی تولید می شوند که این مرکز چون در تاکستان مرکز تولیدی دارد لذا عموماً از محصولات همین شهر جهت فرآوری استفاده می کند اما گاهی اوقات برای صادرات و در مواردی جهت فروش در بازار داخلی نیاز است که از کشمش مناطق دیگر نیز بهره ببرد.

 

که روال عرضه محصولات صادراتی و داخلی به شرح زیر می باشد:

برای بازار داخل از کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی و مویز بسته بندی که به صورت کارتونی می‌باشند اشاره می‌شود البته محصولات فله ای نیز تولید می کند که شامل کشمش های کیسه آفتاب خشک، شیره کشمش و شیره انگور می باشد.

 

اما برای صادرات ۴ محصول در اختیار می باشد که عبارتند از کشمش انگوری طلایی تولید ملکان، کشمش تیزابی، کشمش پلویی و کشمش خرمایی که این محصولات با بهترین گرید ممکن و دو سورته آماده می‌شوند. روال بسته بندی آنها کارتون ۱۰ کیلویی خالص بوده که در انتها شیرینک هم انجام می گیرد.

کارخانه کشمش صادرات

خرید کشمش درب کارخانه

این امکان را به مشتریان از سراسر ایران می دهیم که بتوانند به صورت حضوری نیز خرید کنند اما نه برای مقادیر پایین، طبیعتاً اگر به میزان کمی خرید دارید می توانید از فروشگاه ها یا بنکدارها نیازتان را تامین کنید.

 

فرقی ندارد که بار را برای صادرات بخواهید یا فروش در بازار داخل و نیز محصول را کارتون شده و فرآوری شده بخواهید یا فرآوری نشده و در کیسه. اگر قصد خرید حضوری با حجم بالا را دارید می توانید با هماهنگی کردن با مدیر فروش نسبت به انجام این کار مبادرت ورزید.

 

از طرفی برخی از مشتریان صادراتی مایلند که کشمش در کارتونی که برند و راه‌های ارتباطی خودشان است پر شود که این کار نیز قابل انجام است اما برای انجام این پروسه اگر قصد دارید محصول را در کارتون لمینت شده تحویل بگیرید دو هفته بیشتر زمان نیاز است تا کار چاپ کلیشه و آماده شدن کارتون انجام بگیرد.

 

برای هر سفارش حجم بالا ابتدا میزانی به عنوان بیعانه دریافت می شود محصول که آماده شد در کارتون پر شده و کارهای شیرینک نیز انجام می گیرد، برای خروج از کشور نیاز است که مجوز استاندارد و بهداشت را برای محصول بگیریم که این کار را مجموعه تولیدی ما انجام خواهد داد  در ادامه به ۲ صورت می توانید با را تحویل بگیرید یا حضوری تشریف بیاورید به کارخانه و درب کارخانه بار را پس از رفتن روی باسکول تحویل بگیرید یا اینکه شخصی را در داخل ایران دارید که قبل از مرز بار را تحویل گرفته و تسویه را انجام ‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما