فروش کشمش پلویی آفتابی

فروش کشمش پلویی آفتابی و تیزابی که از پرفروش ترین انواع کشمش در بازار ایران محسوب می شود در مجموعه کشمش آراد آغاز شده است و مشتریانی که به دنبال خرید کشمش کارتونی و یا فله ای و در کیسه هستند می توانند نیازشان را در این مرکز تامین نمایند.

فروش کشمش آفتابی

کشمش پلویی آفتاب خشک

زمانی که باغدار در اواسط شهریورماه انگور را می چیند و آن را برای خشک کردن آماده می‌کند باید تصمیم بگیرد که آن را میخواهد مستقیماً در آفتاب خشک کند و کشمش آفتابی تولید نماید و یا اینکه ابتدا با مایع تیزاب آغشته و سپس در آفتاب خشک کند.

 

کشمش آفتابی برای خشک کردن راحت تر و آسان تر است اما قیمت نهایی آن نیز اکثر اوقات کمی پایین تر از کشمش تیزابی می باشد که البته همیشه این اتفاق نمی‌افتد و گاهی محصول تیزابی ارزان تر خواهد شد مانند سال ۹۸-۹۹ که نرخ تیزابی حدود ۱۵۰۰۰ تومان بود و نرخ آفتابی حدود ۱۷۰۰۰ تومان.

 

حالا که باغدار و کشاورز محصول را تولید نمود آن را در کیسه ریخته و برای فروش به کارخانه می آورد در این مرحله کشمش که دارای دم و شاخه، خاک و سنگریزه می باشد توسط دستگاه های خط تولید تمام اضافات به کنار زده می‌شود و محصول نهایی پس از تولید و سورت کردن تبدیل به کشمش پلویی می شود. حالا ممکن است هم محصول تیزاب باشد و هم محصول آفتابی که به سایز ریز این دو محصول کشمش پلویی می گویند.

فروش کشمش پلویی

فروش درب کارخانه انواع کشمش

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و این محصولات را هم برای فروش در بازار داخلی و هم برای صادرات مورد استفاده قرار می‌دهد. شروع کار این مجموعه به پنج سال پیش بر می‌ گردد به همین جهت تمامی دستگاه‌ها تازه بوده و با باکیفیت ترین حالت ممکن محصولات آماده می شوند که اگر قرار به بازدید حضوری باشد این مورد کاملاً تأیید می گردد.

 

با این اوصاف اگر شما فاصله تان با ما زیاد باشد بار از طریق باربری و یا ارسال با وانت و کامیونت انجام گرفته اما اگر مایل باشید می توانید خرید حضوری نیز داشته باشید که با هماهنگ کردن با مدیر فروش کارخانه این امر انجام می گیرد.

 

اما محصولات این مرکز عبارتند از: کشمش پلویی آفتابی، کشمش پلویی تیزابی،کشمش انگوری طلایی برای صادرات، کشمش خرمایی، انواع کشمش فله و کیسه ای نظیر فخری و عسگری، کشمش پشت لیزری یا همان کشمش سرکه ای یا ضایعات کشمش، شیره کشمش و شیره انگور. نوع بسته بندی انواع کشمش به صورت کارتونی بوده که برای بازار داخل ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون و برای صادرات ۱۰ کیلویی خالص لحاظ می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما