خرید شیره کشمش در تهران

خرید شیره کشمش و شیره انگور با کیفیت سوپر و کمی پایین تر که به آن درجه یک می گویند از بهترین تولیدات ملایر، تاکستان، بوانات و دشمن زیاری استان فارس در تهران از طریق این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات به صورت از تولید به مصرف هستند با کارخانه ارتباط بگیرند.

خرید شیره در تهران

شیره کشمش و شیره انگور سوپر

به دلایل مختلفی می گویند که انگور مهم ترین میوه ای است که آن را خشک می کنند و عصاره آن را که کشمش نام دارد بهترین محصول خشک شده یک میوه محسوب می کنند. اما یکی از آن دلایل تولید شیره انگور و شیره کشمش است که باعث شده فرآورده های انگور به میزان بسیار بالایی افزایش پیدا کند.

 

این مرکز در زمینه تولید و بسته بندی کشمش فعالیت دارد و این محصولات را علاوه بر بازار داخلی جهت صادرات، تولید و بسته بندی می کنند اما در کنار آن اقدام به فروش شیره کشمش و شیره انگور هم می کند که مشتریان می توانند با ارتباط گرفتن با واحد فروش کارخانه خرید خود را انجام دهند.

 

اما در بازار شیره های تقلبی به علت قیمت پایین تر زیاد شده است و وقتی قیمت شیره اصل را به مشتری می دهیم کمی تعجب می‌کنند و می‌گویند که ما در بازار قیمت پایین تر هم سراغ داریم. این عزیزان راست می‌گویند اما مطمئن باشند که آن چیزی که خریداری می کنند محصول غیر اصل که همه جور شیرینی در آن قاطی می کنند می باشد.

خرید شیره کشمش

خرید انواع شیره در تهران

همانطور که در بالا به آن اشاره شد مرکز تولید و بسته بندی کشمش این مرکز در تاکستان قزوین است و مشتریان می‌توانند برای خرید این محصول به کارخانه مراجعه کنند. برای بحث شیره نیز به همین صورت است و شما امکان خرید حضوری نیز خواهید داشت که برای مشتریان تهران و کرج که نزدیک تر می باشند و چیزی حدود دو ساعت فاصله دارند می توانند خرید حضوری داشته باشند.

 

اما مشتریانی که امکان این کار را ندارند که تشریف فرما شوند چه آنانی که در تهران هستند و چه کسانی که نیستند می توانند با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و درخواست سفارش بار دهند و با پرداختی میزان بیعانه سفارش خود را ثبت کرده و وقتی بار در مقصد تحویلشان شد مابقی مبلغ را نیز تسویه نمایند.

 

شیره های این مرکز یا در دبه های ۲ کیلویی، ۸ کیلویی، ۱۰ کیلویی و ۲۰ کیلویی موجود است که این بنا به سفارش مشتری دارد. برای استعلام قیمت سعی کنید تلفنی با واحد فروش ارتباط بگیرید اما در اول آذر ۱۳۹۹ قیمت شیره انگور سوپر ۷۰ هزار تومان، درجه یک ۴۵ هزار تومان و شیره کشمش سوپر دبه ۸ کیلویی ۱۶۰ هزار تومان و درجه یک ۹۵ هزار تومان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما