قیمت خرید کشمش قهوه ای بسته ای

خرید کشمش قهوه ای یا در واقع همان کشمش تیزابی و خرمایی به صورت بسته ای کارتون شده در این مرکز ممکن شده است و مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه نیاز خود را در هر شهری از ایران که باشند تامین نمایند.

خرید کشمش قهوه ای

کشمش قهوه ای مناسب برای صادرات و بازار داخلی

کشمش قهوه ای که در حقیقت همان محصول تیزابی بوده از پر تیراژترین کشمش تولید ایران می باشد، از این جهت که هم برای صادرات بسیار کاربرد دارد و هم برای بازار داخلی.

 

چون این محصول صادراتیست لذا با بالا رفتن نرخ ارز، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند و به همین جهت باغداران دردسر تولید آن را به جان می خرند چون ابتدا باید این محصول به مایع تیزاب آغشته شود و سپس در مقابل آفتاب پهن شود که اگر باران در حین خشک شدن به کشمش بخورد از قیمت آن در حدود ۱۰ درصد کاسته خواهد شد.

 

صادرات این محصول تقریباً به اکثر کشورهای وارد کننده این محصولات انجام می گیرد که اگر رابطه ما با کشورهای دیگر خوب بود و بالعکس به راحتی می‌توانستیم کشورهای همسایه را مشتری دائم خود کنیم چون این بار در مقیاس بسیار بالایی تولید می شود. از طرفی بازارهای بزرگی نظیر بازار تهران و بازارهای جنوبی کشورمان خریدار عمده این محصول هستند و می توان آن را در حجم بالایی عرضه نمود.

 

توضیح مهمی در مورد این محصول وجود دارد و آن این است که:

اگر به این محصول گوگرد بزنیم همان کشمش قهوه ای روشن خواهد شد که ما آن را با نام تیزابی می شناسیم و اگر گوگرد نزنیم تبدیل به کشمش خرمایی شده که آن هم مشتریان خاص خود را دارد.

قیمت کشمش قهوه ای

قیمت کشمش قهوه ای بسته ای در آذر ۹۹

همانطور که در بالا گفته شد کشمش قهوه ای هم برای بازار داخلی مناسب است هم صادرات، پس طبیعتا با دو نوع بسته بندی و دو نوع قیمت مواجه خواهیم بود. برای بازار داخلی از کارتون ۹ کیلویی استفاده می شود که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو کشمش می باشد اما برای صادرات از اوزان ۱۰ و ۵ کیلویی خالص استفاده می‌گردد که دیگر وزن کارتون محاسبه نمی شود.

 

این مرکز در تاکستان قزوین کارخانه کشمش دارد و این منطقه علاوه بر اینکه بهترین تیزابی یا کشمش قهوه ای ایران را تولید می کند، کارخانه های آن نیز رفتاری معقول تر و باری باکیفیت ‌تر نیز تولید می کنند پس اگر به دنبال کشمش با کیفیت می گردید محصول تاکستان به شما توصیه میشود.

 

اگر این بار را برای صادرات بخواهید در حال حاضر نرخ آن کیلویی ۲۶۵۰۰ تومان و برای بازار داخل هر کارتون ۹ کیلویی ۲۴۰۰۰۰ تومان قیمت می‌خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما