فروش عمده مرغوب ترین کشمش پلویی صادراتی

فروش غمده مرغوب ترین کشمش پلویی صادراتی از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین و ملکان استان آذربایجان در این مرکز تولیدی آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با واحد فروش ارتباط تلفنی بگیرند.

کشمش پلویی صادراتی

انواع کشمش پلویی تولیدشده در این مرکز

برترین کشمش صادراتی در ایران انواع کشمش پلویی می باشد و این محصولات گرد که البته باید بی دانه یا بی هسته باشد تا بتوان آن را صادر نمود تقریباً در سراسر دنیا مشتری دارد که البته خدا را شکر ایران یکی از تولید کنندگان اصلی این نوع محصولات در دنیا محسوب می‌شود.

 

به صورت کلی به محصولی کشمش‌ پلویی گفته می شود که بتوان آن را در کنار برنج و یا در آشپزی برای پختن کیک و کلوچه و شیرینی و استفاده در سالاد از آن استفاده نمود اما چون رنگ های متفاوتی از این نوع محصول وجود دارد ناچار هستیم که به تفکیک به تعریف هر کدام بپردازیم.

 

انواع کشمش پلویی که برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی استفاده می شود را در زیر به آن پرداخته ایم:

  1. پلویی زرد: در واقع همان کشمش طلایی است که نامهای دیگری مانند کشمش کالیفرنی و کشمش انگوری هم دارد.
  2. پلویی قهوه ای روشن: که در واقع همان کشمش تیزابی است که نام دیگر آن سلطانی می باشد.
  3. پلویی قهوه ای تیره: در واقع همان کشمش خرمایی است یا به تعبیری تیزابی که به آن گوگرد نزده اند.
  4. و پلویی قرمز رنگ: که در واقع همان کشمش آفتابی است که در کارخانه، کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد و تبدیل به کشمش پلویی قرمز یا سرخ رنگ می شود.

فروش کشمش صادراتی

فروش عمده و جزئی انواع کشمش پلویی

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان فعالیت و فروش خود را انجام می دهد انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را در اختیار داشته و با بهترین کیفیت ممکن در کارتون های ۵، ۹ و ۱۰ کیلویی برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی در انبار خود دپو می کند.

 

محصولات پلویی قهوه ای روشن و تیره و نیز پلویی قرمز رنگ از تولیدات اختصاصی همین منطقه است اما از آنجایی که این شهر تاکستان در زمینه تولید کشمش پلویی زرد توانمند نیست لذا از ملکان استان آذربایجان شرقی (که بهترین کیفیت این محصولات را تولید می‌کنند) بار را به صورت فله خریداری کرده و در کارخانه کشمش آراد، کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن انجام می گیرد.

 

پس اگر قصدتان صادرات است این اطمینان را داشته باشید که می توانید به انواع این محصولات با بهترین قیمت ممکن دسترسی داشته باشید و نکته جالب این که بر روی کارتون هایی که این مجموعه بر روی آن کار می‌کند هیچگونه شماره تماس یا راه ارتباطی و حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد تا شما از مشتری خودتان دور نخورید.

 

اما برای مشتریانی که هدفشان همکاری طولانی مدت است این امکان نیز فراهم می باشد که مشخصات شرکت و یا شخص خریدار بر روی کارتون ها درج گردد که این مورد جزئیات زیادی را می طلبد که می توانید از مدیر فروش مجموعه به صورت تلفنی استعلام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما