قیمت کشمش پاک کرده آفتابی در بازار

جهت استعلام قیمت کشمش پاک کرده آفتابی که با نرخ ارزان تر از بازار به دنبال آن می گردید می توانید در این مرکز به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفته و این محصولات را با بهترین کیفیت ممکن حضوری یا غیر حضوری خریداری نمایید.

قیمت کشمش آفتابی

کشمش آفتابی تاکستان

مجموعه تولیدی کشمش آراد چون در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش دارد طبیعتا از محصولات همین منطقه هم برای فرآوری و بسته بندی انواع کشمش بهره مند می گردد که یکی از این محصولات کشمش آفتابی است که این منطقه بهترین و با کیفیت ترین این محصول را در ایران تولید می کند.

 

محصول آفتابی هم در نوع هسته دار و هم در نوع بی هسته در این منطقه و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین تولید شده و اگر این محصولات را برای فرآوری به کارخانه بیاورند تبدیل به کشمش پلویی سیاه رنگ خواهد شد که در ایران برای طبخ در کنار برنج، استفاده در کیک و کلوچه و شیرینی و نیز در سالاد از آن بهره مند می گردد.

 

برای بازار داخل مراکز تولیدی تاکستان محصول پلویی را در کارتون های ۹ کیلویی عرضه می کنند که هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است. اما برای محصول آفتابی که طبیعتا فرآوری نشده و با دم و شاخه است آنها را در کیسه و گونی بسته بندی و عرضه می‌کند که ممکن است بین ۲۰ تا ۴۰ کیلوگرم وزن آنها باشد.

قیمت کشمش پاک کرده

قیمت کشمش پاک شده آفتابی

در اینجا منظور ما همان کشمش آفتاب خشک می باشد در واقع همان انگور خشک شده ای که باغدار و کشاورز در اواسط شهریور ماه طی دو الی سه هفته انگور را تبدیل به کشمش می کند.

 

مشتریان این محصول هم در ایران بسیارند، به این کشمش که در حقیقت کشمش خشکباری هم می گویند مشتریان به دو دسته تقسیم می شوند یا به همان صورت که اصطلاحاً به آن به حال خود می گویند قصد خرید آن را دارند و یا اینکه می‌گویند محصول را ابتدا برای ما پاک کنید و سپس ارسال نمایید.

 

برای انجام این موارد در این کارخانه، قسمتی که دستگاه سرند در آن قرار دارد و این محصول مکانیکی کشمش آفتابی را با استفاده از نیروی باد و لرزاندن محصول بر روی تشتک هایی، سرند می کند و کارگر در خروجی این دستگاه بار را تحویل گرفته و سپس دوباره بر روی آن کار می‌کند تا یک بار یک دست و پاک شده در کیسه و گونی بسته بندی شود.

 

در حال حاضر یعنی در خرداد ۱۴۰۰ کشمش آفتابی بی هسته را اگر به حال خود بخواهید کیلویی ۱۶ هزار تومان و اگر پاک و تمیز شده بخواهید کیلویی ۱۸ هزار تومان معامله می‌شود که این میزان برای حداقل سفارش یک تن برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما