فروش عمده انواع کشمش ممتاز کاشمر

فروش عمده انواع کشمش ممتاز تولید کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مرکز تولیدی آغاز شده است و مشتری می تواند با خرید مستقیم از این کارخانه اقدام به صادرات و یا فروش در بازار داخلی با قیمت و کیفیت رقابتی داشته باشد.

کشمش سبز کاشمر (تصویر پایین)

فروش کشمش ممتاز

انواع کشمش های کاشمر خراسان

استانهای زیادی در ایران هستند که کار تولید انگور و کشمش را انجام می دهند که می توان به استان قزوین، استان همدان، استان آذربایجان، استان فارس و استان خراسان اشاره نمود که در خراسان ۳ منطقه هستند که بیشترین میزان تولید این محصولات را در این استان بر عهده دارند که باید نام کاشمر، خلیل‌آباد و قوچان را نام برد.

 

اما بحث ما در اینجا منطقه کاشمر خراسان می باشد که سه محصول اصلی دارد که هم در بازار داخلی می توان آن را به فروش رساند و هم جهت صادرات از آن استفاده کرد:

  1. کشمش سبز قلمی یا پیکامی
  2. کشمش زرد قلمی یا پیکامی
  3. و مویز قرمز هسته دار

در محصولات اشاره شده از مایع تیزآب استفاده می‌کنند و برای مدت زمان نگهداری بالا می باشد که از این مایع استفاده کرده که در انتها ممکن است به آن گوگرد بزنند یا نزنند.

 

ما این محصولات را در بازار ایران و یا صادراتی در کارتون های ۳ و ۵ کیلویی می بینیم که از آنجایی که هیچ حمایتی نه تنها مسئولین از این تولیدات ارزشمند نمی کنند بلکه تمام تلاش خود را برای نابود کردن این صنعت گرانبها انجام می دهند به همین جهت درصد بسیار کمی از کارخانه‌ ها هستند که این محصولات را به صورت سلفونی بسته بندی می کنند در صورتی که سود بسیار زیادی در این نوع بسته بندی وجود دارد.

کشمش زرد کاشمر (تصویر پایین)

کشمش ممتاز کاشمر

فروش کشمش ممتاز کاشمر

این مرکز یعنی کارخانه تولید و بسته بندی آراد در استان قزوین واقع شده و این منطقه طبیعتاً تولید کننده کشمش کاشمری نیست اما چون مشتریان این مرکز جهت صادرات ممکن است که به محصولات منطقه اشاره شده نیاز داشته باشند ناچار است که نیاز این عزیزان تامین گردد.

 

به همین جهت تمهیدات و همکاری هایی با یکی از کارخانه های کاشمر انجام شده تا بار در بسته بندی های این مرکز پر و بسته بندی شود و با برند این مجموعه به دست مشتری برسد، پس اگر قصد خرید محصولات اشاره شده را دارید در این مرکز می توانید با همان قیمتی که در استان خراسان بار به دستتان می رسد در این مرکز هم به دستتان خواهد رسید چون این مجموعه به دنبال سود این نوع معامله نیست و فقط نیاز مشتری خود را تامین کند برایشان کفایت خواهد کرد.

 

در میان تولیدات مجموعه آراد که باید به انواع کشمش پلویی در رنگ های مختلف اشاره نمود فقط محصول سبز و زرد قلمی کاشمر قرار خواهد گرفت و به علت پیچیدگی های عرضه محصولات، تامین مویز قرمز منطقه اشاره شده که در بالا به آن پرداختیم وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما