کارخانه تولید کشمش پلوی ساده

کارخانه تولید و بسته بندی کشمش پلوی ساده یا همان کشمش پلویی آفتابی که در ایران بسیار پرفروش است در این سایت قرار داشته و مشتریانی که قصد خرید این محصولات، در کارتون های ۹ کیلویی را دارند می توانند با مدیر فروش این مرکز تولیدی ارتباط بگیرند.

تولید کشمش پلوی ساده

تولید کشمش پلوی ساده

کشمش پلویی یا همان کشمش پلوی ساده در کشورمان بسیار پرفروش است و از آن برای طبخ در کنار برنج، آشپزی، پختن کیک و کلوچه و شیرینی و یا استفاده در سالاد از آن بهره می برند که البته نوعی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد بیشتر کشمش پلویی آفتابی است و رنگی قرمز یا سرخ دارد.

 

لازم به ذکر است علاوه بر محصول پلویی آفتابی که در بالا به آن پرداخته شد ما در کشورمان کشمش پلویی تیزابی و کشمش پلویی خرمایی هم تولید می کنیم که البته اگر صادرات را هم بخواهیم در نظر بگیریم نوعی از این محصولات موجود است که برای کشورهای عربی بسیار عالی می باشد که به آن کشمش پلویی زرد یا طلایی می گویند.

 

این محصولات باید بیدانه یا بی هسته باشند تا بتوان آنها را به فروش رساند حالا چه برای صادرات و یا برای فروش در بازار داخلی.

 

ما اینجا منظورمان همان محصول پلویی آفتابی است که دو منطقه در ایران هستند که این نوع کشمش را در حجم وسیعی تولید می‌کنند که یکی ملایر استان همدان است که کیفیت پایین تر آن را تولید می کند و دیگری منطقه تاکستان استان قزوین است که بهترین کیفیت این نوع محصول را در کشورمان آماده و بسته بندی می کند.

کارخانه کشمش پلوی ساده

خرید مستقیم از کارخانه کشمش

برای خیلی از مراکز پخش و تاجرانی که در بازار ایران کار می‌ کنند خیلی مهم است که بتوانند با کارخانه کشمش به صورت مستقیم و بدون واسطه همکاری داشته باشند این تضمین به شما داده می شود که این مورد در این مرکز امکان پذیر بوده و شما می توانید خرید درب کارخانه داشته باشید.

 

کشمش پلویی در ایران در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن جای می گیرد عرضه می شود. کارخانه‌ های تاکستان و ملایر با همین وزن کارتون بار را در بازار عرضه می کنند اما با یک تفاوت بزرگ و اینکه وزن کارتون ملایر با یقه به ۸۰۰ گرم می‌رسد یعنی ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم وزن کشمش، اما در کارخانه های تاکستان به این صورت است که نیم کیلو وزن کارتون و ۸.۵ کیلو کشمش. و این مورد بسیار مهمی است پس دقت زیادی به آن داشته باشید.

 

لازم به ذکر است که محصول پلویی از کشمش آفتابی در کارخانه بدست می آید که در واقع همان محصولی است که در آفتاب خشک می‌شود آن هم بدون اضافه کردن تیزاب و گوگرد. محصول آفتابی بر روی خط تولید ریخته شده تا کارهای فرآوری روی آن انجام شود و پس از سورتینگ و آغشته شدن به روغن پارافین خوراکی تبدیل به کشمش پلویی ساده خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما