فروش کشمش پلویی به صورت عمده

فروش کشمش پلویی آفتابی و تیزابی به صورت عمده و جزئی در این سایت امکان پذیر است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات به صورت از تولید به مصرف را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول پلویی آفتابی تاکستان ⇓

کشمش پلویی عمده

تولید کشمش پلویی مرغوب

تاکستان استان قزوین را به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی در ایران می دانند و هر مشتری در ایران اگر به دنبال خرید باکیفیت ترین این نوع محصول هست قطعاً اولویت خرید ایشان کشمش پلویی منطقه تاکستان استان قزوین می باشد.

 

به صورت کلی به هر نوع محصولی که سایزی گرد داشته و بی هسته باشد کشمش پلویی می‌گوییم که این محصول ممکن است رنگ‌ های متفاوتی داشته باشد که می توان به زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ اشاره نمود که همگی آنها هم در این مجموعه تولید و بسته بندی می گردد.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهر تاکستان قزوین واقع شده و علاوه بر فروش در بازار داخل، این محصولات را نیز صادر هم می کند که بسته‌ بندی این محصولات به صورت کارتونی بوده و برای داخل ۹ کیلویی است و برای صادرات ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص.

 

مزیتی که محصول تاکستان نسبت به سایر مناطق تولیدکننده کشمش در ایران دارد رنگ و طعم محصول است مواردی که برای مشتری بسیار مهم است و همین دو عامل باعث شده قیمت محصولات این منطقه کمی گرانتر از سایر مناطق باشد که این مورد طبیعی بوده و برمی گردد به همان مثل معروف هر چقدر پول بدی آش میخوری.

محصول پلویی تیزابی تاکستان ⇓

فروش عمده کشمش

فروش عمده و جزئی کشمش

این مجموعه خود کارخانه تولید و بسته بندی کشمش در تاکستان داشته و محصولات خود را درب کارخانه به مشتریان خود عرضه می‌کند که یا ممکن است خریدش عمده و حجم بالا باشد و یا اینکه جزئی، اما میزان جزئی از چند کارتون به بالا شروع می شود؟

 

خیلی از کارخانه هایی که در تاکستان قرار دارند زیر یک نیسان بار نمی فروشند اما در این مجموعه این امکان برای مشتری فراهم شده تا بتواند ۱۰ کارتون به بالا سفارش دهد و این بهترین اتفاق برای کسانی می باشد که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند.

 

انواع کشمش پلویی همانطور که در بالا عنوان شد در این مجموعه وجود داشته و در کارتون های ۹ کیلویی آماده عرضه در بازار داخلی می باشد که شماره تماس مدیر فروش کارخانه را به همین جهت هم قرار داده شده تا شما بتوانید به روز استعلام قیمت نمایید چون متاسفانه نرخ این محصولات در حال حاضر افزایشی است و نرخ ثابتی ندارد.

 

اما در حال حاضر دو محصول پلویی پر فروش در بازار داخلی یعنی کشمش پلویی آفتابی و کشمش پلویی تیزابی در اوایل آذر ۱۴۰۰ هر کارتون ۹ کیلویی ۴۱۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود که البته همین کیفیت را کارخانه های همجوار ۴۲۰ هزار تومان هم فاکتور می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما