کارخانه کشمش صادراتی در تاکستان

خریدار در این سایت می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه کشمش صادراتی و یا داخلی که در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد مکالمه کند و در صورت رضایت از قیمت و کیفیت محصول بتواند سفارش خود را ثبت نماید.

 

محصول طلایی صادراتی ملکان ⇓

کشمش صادراتی تاکستان

کارخانه تولید انواع کشمش در تاکستان

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می شوند که در کنار شهر ملایر استان همدان بیشترین حجم تولید این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهند.

 

دو شهر اشاره شده در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارند که اگر شمای مشتری به دنبال خرید محصول درجه یک و مرغوب هستید تولیدات تاکستان به شما پیشنهاد می گردد و اگر به دنبال خرید محصولی با کیفیت متوسط و قیمتی ارزانتر هستید تولیدات ملایر مناسب شما خواهد بود.

 

انواع کشمش پلویی رنگ های متنوعی دارد که باید به زرد، قهوه ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ اشاره نمود که همگی آنها به اتفاق بی دانه و بی هسته هستند و هم مناسب امور صادراتی می‌ باشند و هم برای بازار داخل بسیار خرید و فروش آنها صورت می‌گیرد.

 

در بازار داخلی تولیدات تاکستان و ملایر در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص عرضه می گردند اما اگر آنها را برای صادرات بخواهید یا در کارتون ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی آن ها صورت می گیرد و یا در ۵ کیلویی خالص که وقتی با مدیر فروش کارخانه کشمش در این مرکز ارتباط گرفتید می توانید نوع بسته بندی سفارش خود را ثبت نمایید.

محصول تیزابی صادراتی تاکستان ⇓

کارخانه کشمش تاکستان

تولید کشمش صادراتی

از میان محصولات پلویی که در بالا به آن پرداخته شد بیشترین حجم صادرات این نوع از محصولات مربوط به کشمش تیزابی و کشمش طلایی می باشد که کشورهای هم جوار ایران نظیر ارمنستان، گرجستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، کویت، قطر، عمان، روسیه، اوکراین و بلاروس از عمده خریداران دو کشمش اشاره شده هستند.

 

این مجموعه علاوه بر این که در زمینه تولید کشمش صادراتی و یا بازار داخلی با کیفیت بالا فعالیت دارد بلکه این محصولات را می‌تواند برای مشتریانی که خارج از کشور هستند ۰ تا ۱۰۰ صادرات آنها را نظیر ترانزیت، بارگیری، بهداشت، استاندارد و گمرک انجام دهند.

 

اما موضوع مهمی که در حال حاضر نیاز است به آن پرداخته شود این است که در اواخر آبان ۱۴۰۰ قیمت انواع کشمش رشد وحشتناکی را تجربه کرده و بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تا همین الان که از شروع فصل نهایتا دو ماه می گذرد افزایش قیمت به محصولات خورده است.

 

در حال حاضر کشمش تیزابی صادراتی در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص به کیلویی ۴۳۵۰۰ تومان رسیده و قیمت کشمش طلایی سوپر ملکان هم کیلویی ۶۵۰۰۰ تومان برای صادرات فاکتور می شود که در نمونه تیزابی با حدود ۶۰ درصد رشد قیمت داشته ایم و در نمونه طلایی نزدیک به ۱۰۰ در صد و این برای کشوری که یکی از تولیدکنندگان اصلی کشمش در دنیا است فاجعه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما