فروش عمده کشمش پلویی زرد صادراتی

فروش کشمش پلویی زرد که به آن انگوری طلایی نیز می گویند و برای امور صادراتی بسیار استفاده می شود در این مرکز از تولید به مصرف از کارخانه برای مشتری ارسال می گردد و مشتریانی که قصد خرید حجم بالا و عمده ای را دارند می توانند با واحد فروش ارتباط بگیرند.

فروش کشمش زرد

کشمش پلویی زرد یا انگوری طلایی

کشمش پلویی زرد یا انگوری طلایی از بهترین و لوکس ترین محصولات صادراتی کشورمان محسوب می شود که آن را در ملایر استان همدان و بناب، ملکان و مراغه استان آذربایجان شرقی در حجم بسیار بالایی تولید می کنند که البته روال تولید این محصول در استان همدان و آذربایجان از هم متفاوت است و همین تفاوت باعث می شود که محصولات استان آذربایجان گرانتر از نمونه ملایر باشد.

 

شاید اگر رابطه ما با سایر کشورهای دنیا نرمال بود سالیانه می‌شد حجم بسیار بالایی از این محصول را صادر نمود اما خوب به خاطر بحث سیاسی طبیعتاً خریداران کمتری از ایران آن را تهیه می‌کنند ولی با این اوصاف نیز همچنان نرخ صادرات آن بالاست.

 

محصول زرد رنگ در کنار کشمش تیزابی از عمده ترین کشمش های صادراتی کشورمان محسوب می گردد کشمش صادراتی باید بی هسته باشد و از ماده نگهدارنده نیز استفاده کند تا بتوان آن را در انبار و برای مدت طولانی نگهداری کرد و محصولاتی که به آن اشاره شد از این قاعده پیروی می کنند که در کنار کشمش سبز و طلایی کاشمری قرار خواهند گرفت.

فروش کشمش صادراتی

فروش کشمش زرد مستقیم از کارخانه

با وجود اینکه مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان قزوین، کارخانه کشمش دارد و این منطقه به هیچ عنوان کشمش پلویی زرد یا همان انگوری را تولید نمی کند اما از سراسر ایران برای خرید این بار و همچنین کشورهای زیادی در دنیا بابت خرید این محصول با مدیریت فروش ارتباط می گیرند. طبیعتاً امکان این که به آنها بگوییم محصول را نداریم نیست به همین جهت بار را به صورت فله ای و با دم و شاخه از باغداران ملکان خریداری و در کارخانه کارهای فرآوری و شستشو و بسته بندی آنها را انجام می دهیم و تحویل درب کارخانه به مشتریان تقدیم می کنیم.

 

به همین جهت قیمت این مرکز نه ارزان تر از مراکز دیگر بلکه نرخ کف بازار می باشد و از آنجایی که از تولید به مصرف و بدون واسطه شما بار را خریداری می کنید لذا با نرخ رقابتی به دستتان خواهد رسید.

 

این محصولات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شوند که برخی از مشتریان ما آن را در کارتون های ۴ و یا ۵ کیلویی می خواهند که این کار را نیز می توانیم برایشان انجام دهیم، طبیعتاً امکان درج اطلاعات تماس خریدار و برند و لوگوی آنها نیز وجود دارد که می توانیم در قرارداد آنها را نیز لحاظ کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما