مرجع فروش مویز درجه یک در تاکستان

مرجع فروش مویز درجه یک در تاکستان در این سایت قرار دارد و مشتریانی که قصد تهیه محصولات اشاره شده را دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی گرفته و در صورت رضایت از نرخ و کیفیت محصول اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

 

محصول ازبک وارداتی بند انگشتی ⇓

فروش مویز تاکستان

انواع مویز درجه یک

مویزها هم مانند انواع کشمش تولید شده و در سراسر ایران و مناطقی که انگور در اختیار دارند هم آن را تولید می‌ کنند اما در مقیاسی بسیار کمتر. این محصول را هم از طریق آفتاب و هم سایه و نیز آغشته نمودن به تیزاب به دست می آورند و آن را هم به صورت فله ای در کیسه و هم به صورت فرآوری شده در کارتون به فروش می رسانند.

 

به صورت کلی ما ۳ نمونه مویز داریم: یکی مویز قرمز هسته دار، دیگری مویز سیاه هسته دار و آخرین مورد مویز سیاه بدون هسته که مشتریان محصول آخری، بیشترند و به همین جهت قیمت آن گران ترین حالت ممکن را به خود اختصاص می‌دهد که البته دارای خواص بیشتری هم هست.

 

ایران در زمینه تولید هر ۳ محصول اشاره شده تخصص و تبحر دارد اما میزان تولید محصول سیاه بدون هسته در کشورمان کم است و همین موضوع باعث شده از دو کشور ازبکستان و افغانستان به عنوان دو قطب تولید کننده انواع مویز در دنیا این محصولات در دو قالب قاچاق و قانونی از گمرک وارد کشور شود.

 

پس علاوه بر انواع محصولاتی که در بالا به آن اشاره شد دو محصول مویز ازبک و مویز افغان هم در بازار ایران موجود است و خرید و فروش آن انجام می گیرد که البته در حال حاضر یعنی دی ماه ۱۴۰۰ به علت بالا رفتن نرخ ارز قیمت این محصولات هم رشد چشمگیری داشته و باعث شده مشتریان در کشور کمتر به سراغ آن بروند.

محصول افغان وارداتی ⇓

فروش مویز درجه یک

فروش مویز در تاکستان قزوین

این مجموعه در تاکستان استان قزوین در زمینه تولید و فرآوری انواع کشمش فعالیت دارد اما چون مشتریان آن از سراسر ایران و یا حتی امر صادرات، خرید مویز هم دنبال می‌ کنند لذا محصولات اشاره شده را در سبد عرضه خود در اختیار داشته و آنها را به فروش می رساند.

برخی از این محصولات در کارخانه واقع در تاکستان به صورت فله ای و در کیسه و یا به صورت فرآوری شده در کارتون به فروش می رسد و هم ممکن است از طریق یکی از مراکز تولید آن در استان فارس و اطراف شهر شیراز و منطقه دشمن زیاری کار فرآوری و بسته بندی مویز انجام شود.

از نمونه محصولاتی که امکان تهیه آن وجود دارد علاوه بر دو محصول وارداتی که در بالا به آن پرداخته شد می‌توان به مویز فخری، رطبی، بش و شانی اشاره نمود. شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید حتما در یکی از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتساپ فیلم واقعی بار را نیز دریافت کنید تا سفارش در همان کیفیت برایتان ارسال شود.

 

روال خرید شما هم می تواند به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیر حضوری با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و مابقی مبلغ زمانی که بار با ماشین به درب انبارتان رسید تسویه خواهد نمود. البته برای حجم های کمتر از یک وانت یا نیسان محصول از طریق باربری برایتان ارسال می شود که در این هنگام با رویت رسید باربری اقدام به تسویه خواهد کرد که شامل اطلاعات و مشخصات شما بر روی آن می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما