خرید کشمش پلویی تیره

خرید کشمش پلویی تیره یا سرخ رنگ در این سایت به صورت مستقیم از کارخانه ممکن شده است و مراکز پخش می توانند این محصول را در قالب کیفیت های مختلف درب کارخانه و یا درب انبار خود تحویل بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

محصول پلویی سرخ رتگ یا تیره تاکستان ⇓

خرید کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی تیره

ابتدا لازم است بدانید که کشمش پلویی چه محصولی است بعد به رنگهای مختلف آن بپردازیم. لازم به ذکر است که محصول پلویی در واقع محصولی گرد است و دارای سایزی کمتر از ۱۰ میل که توسط دستگاه سورتینگ لیزر در کارخانه به کنار زده می شود و در قالب محصول درجه ۱ در بازار داخل به فروش می رسد.

 

چون این محصول بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد به جهت فروش در بازار داخلی است و بیشترین مشتریان آن در استان تهران، استان البرز و استان های شمالی کشورمان حضور دارند و همیشه به دنبال خرید بالاترین کیفیت آن می باشند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید کشمش پلویی تیره از نظر میزان حجم تولید، سرآمد می باشند، یعنی درصد بسیار زیادی از این محصول در کشورمان از تولیدات دو منطقه اشاره شده است که اگر جنس مرغوب و درجه یک می‌خواهید تولیدات تاکستان در غیر این صورت اگر به دنبال محصولی با کیفیت پایین‌ تر و طبیعتاً قیمتی ارزانتر هستید، تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین مرکز تولید و بسته‌بندی این محصولات را در اختیار دارد و طبیعتا از تولیدات همین مجموعه برای فرآوری و بسته بندی استفاده می کند که شما می توانید با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه نسبت به خرید حضوری درب کارخانه و یا درب انبار خود که پس از آن تسویه خواهید نمود اقدام نمایید.

محصول آفتابی جهت فرآوری در کارخانه و تولید محصول پلویی ⇓

خرید کشمش تیره

خرید کشمش درب کارخانه

کشمش پلویی تیره چه محصولی است؟ ابتدا بگوییم که محصول پلویی در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ یا همان تیره رنگ موجود است و هر چهار محصول اشاره شده هم در این مجموعه با بهترین شرایط ممکن آماده و بسته بندی می گردد.

 

محصول پلویی تیره در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است که پس از فرآوری کشمش آفتابی در خط تولید کارخانه و کارهای شستشو و سورتینگ که روی آن انجام گرفته به دست می‌ آید و در کارتون های ۹ کیلویی یا همان هشت و نیم کیلو خالص در بازار کشورمان عرضه می گردد.

 

از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که حدود سه ماه از آن می گذرد در اوایل دی ماه ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون کشمش پلویی آفتابی ۳۷۰ هزار تومان در بهترین کیفیت بسته بندی و به فروش می رسد که لازم به ذکر است قیمت آن تا ۴۱۰ هزار تومان هم بالا رفته بود اما به علت راکد بودن بازار در آذرماه قیمت آن افت پیدا کرده است.

 

متاسفانه امسال سال خوبی برای کشمش نبود و قیمت انواع محصولات بین ۷۰ تا ۱۲۰ درصد رشد داشته است و همین موضوع باعث شده تعداد مشتریان آن در داخل کمتر از گذشته شده و تا حدی که به علت بالا رفتن بی رویه قیمت های آن کار برای صادرات نیز بسیار سخت شده است که اگر قصد صادرات این محصولات را نداشته باشید می توانید با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما