قیمت کشمش تیزابی بی دانه

قیمت کشمش تیزابی بی دانه در این مجموعه که با کیفیت اعلا تولید و بسته بندی می گردد قابلیت استعلام داشته و مشتریان می توانند آنها را درب کارخانه تاکستان به صورت حضوری و یا غیر حضوری تهیه نمایند.

 

محصول تیزابی ممتاز تاکستان ⇓

کشمش تیزابی بی دانه

تولید کشمش تیزابی ممتاز

منطقه تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان برتر در زمینه انواع کشمش پلویی می باشد و محصولاتی که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ در کشورمان موجود است و هم جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و هم امر صادرات.

 

موضوع بحث در اینجا کشمش پلویی قهوه‌ای روشن و تیره می باشد که در واقع همان کشمش تیزابی (کشمش سلطانی) و کشمش خرمایی می باشد. مناطق زیادی در ایران هستند که آن را تولید می‌ کنند که یکی همان تاکستان است و موارد دیگر ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان و زنجان و ابهر استان زنجان می باشد.

 

در این مجموعه شمای مشتری می توانید به صورت مستقیم از کارخانه‌ خرید خود را انجام دهید و پس از استعلام قیمت اگر آن را برای بازار داخل بخواهید در کارتونهای هشت و نیم کیلو خالص و اگر برای صادرات بخواهید در کارتون های ۱۰ کیلو یا ۵ کیلویی خالص خرید خود را انجام دهید.

 

مشتری اگر سابقه فعالیت در مورد این محصولات را داشته باشد به خوبی می داند که اگر به دنبال خرید محصول مرغوب و ممتاز هست قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهد در غیر این صورت تولیدات سایر مناطق می تواند بسیار به کارش بیاید آن هم فقط به علت قیمتی ارزان تر که طبیعتاً کیفیتی پایین تر هم خواهد داشت.

محصول تیزابی ملایر که کیفیتی پایین تر از تولیدات تاکستان دارد. ⇓

قیمت کشمش بی دانه

قیمت روز کشمش تیزابی

ابتدا باید این مورد را در نظر داشته باشید که کشمش تیزابی باید بی دانه و بی هسته باشد چون نمونه هسته دار آن هم تولید می‌شود اما مشتریان آن بسیار کم هستند، از طرفی عموماً فروش سایز زیر ۱۰ میل آن بیشتر از فروش سایز بالای ۱۰ میل می باشد، البته لازم به ذکر است که به محصول زیر ۱۰ میل پلویی گفته می شود.

 

در حال حاضر که در اوایل دی ۱۴۰۰ هستیم و حدود سه ماه از شروع فصل می‌گذرد قیمت های انواع کشمش رشد خیره کننده ای را به خود دیده به گونه ای که بین ۷۰ تا ۱۲۰ درصد این محصولات رشد قیمت داشته اند و به همین جهت باعث راکت شدن شدید بازار گردیده چه در بازار داخل و چه در امر صادرات.

 

کشمش تیزابی که به آن گوگرد می زنند و رنگ آن قهوه‌ای روشن است در کارتونهای هشت و نیم کیلو خالص ۳۹۰ هزار تومان فاکتور می شود و محصول تیزابی که به آن گوگرد نمی‌ زنند و رنگ آن هم قهوه ای تیره می باشد و به آن خرمایی می گویند در کارتون های هشت و نیم کیلو خالص ۳۵۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

 

ذکر این نکته بسیار مهم است و آن اینکه قیمت تمامی محصولات فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد یعنی شما اگر قیمتی را امروز استعلام گرفته باشید و فردا قصد ثبت سفارش آن را داشته باشید باید به روز استعلام بگیرید چون ممکن است قیمت ها گران شده باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما