تولید کننده کشمش آفتاب خشک درجه ۱

تولید کننده کشمش آفتاب خشک درجه ۱ در این سایت حضور دارد و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را از بهترین تولیدات تاکستان قزوین دارند می توانند کشمش اشاره شده را در قالب بسته بندی کارتونی و کیسه ای خریداری نمایند.

 

محصول آفتاب خشک فرآوری نشده در کیسه ⇓

کشمش آفتاب خشک درجه 1

کشمش آفتاب خشک درجه ۱ تاکستان

کشمش آفتاب خشک یا کشمش آفتابی از عمده تولیدات کشورمان در زمینه این محصولات می باشد و تقریباً در اکثر مناطقی که انگور در اختیار دارند آن را هم تولید می‌ کنند چرا که روال تولید آن ساده است و تنها با پذیرش یک ریسک که ممکن است در طی فرایند خشک شدن، باران بیاید این محصول را بر روی زمین پهن کرده و تولید می کنند.

 

طی ۲ الی ۳ هفته در شهریورماه که ممکن است تا اوایل مهرماه هم طول بکشد، انگور تبدیل به کشمش می گردد و منطقه تاکستان قزوین، ملایر استان همدان و نیز بوانات استان فارس از تولید کنندگان اصلی و حجم بالای این نوع محصول در کشورمان شناخته می شوند.

 

این محصول به دو صورت در بازار ایران عرضه می گردد یک حالت زمانی است که کشمش از انگور به دست می آید آن را در درون کیسه و گونی می‌ ریزند و به عنوان کشمش فله ای به فروش می‌ رسانند که طبیعتاً دارای دم و شاخه است و حالت دیگر زمانی است که آن را بر روی خط تولید کارخانه ریخته تا کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد که در این صورت اگر محصول ابتدایی بی دانه و بی هسته باشد تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد که رنگی سرخ هم دارد.

محصول فرآوری شده آفتاب خشک که به آن پلویی می گویند. ⇓

تولید کننده کشمش آفتاب خشک

فروش محصول تاکستان از تولید به مصرف

اگر قرار باشد برترین و بهترین تولید کننده کشمش آفتاب خشک را در کشورمان نام ببریم قطعاً باید نام تاکستان قزوین را اشاره کنیم چرا که این محصولات از نظر میزان قند و ظاهر در بهترین وضعیت خود قرار دارند و قیمت کمی گران تر آن نسبت به تولیدات سایر مناطق نیز دقیقاً به همین جهت است.

 

هر دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه امکان خرید آن وجود دارد و مشتری می تواند علاوه بر اینکه حضوری در انبار و یا کارخانه مجموعه آراد در تاکستان خرید خود را انجام دهد بلکه امکان تهیه غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هستید هم ممکن می باشد.

 

در حال حاضر یعنی اواخر آذر ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو کشمش آفتابی فله ای بی دانه کیلویی ۳۱ هزار تومان و کشمش پلویی بی‌دانه که فرآوری شده محصول اشاره شده است در کارتون ۹ کیلویی ۴۰۰ هزار تومان درب کارخانه برای مشتری فاکتور می شود.

 

همان طور که اشاره شد کیفیت کشمش های اشاره شده صد درصد از تولیدات تاکستان هستند و متاسفانه چون طی دو ماه اخیر نرخ این محصولات رشد بسیار بالایی را به خود دیده درصد قابل توجهی از کارخانه داران و عرضه کنندگان انواع کشمش در میان محصول خود جنس ضعیف قاطی کرده تا به این صورت هم سود بیشتری عایدشان شود هم قیمت نهایی برای مشتری پایین تر بیفتد که این کار هم در این مجموعه تنها با یک دلیل انجام می شود و آن هم خواسته مشتری است و لاغیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما