فروش عمده کشمش پلویی افتابی

فروش عمده و جزئی کشمش پلویی افتابی یا آفتاب خشک از تولیدات ممتاز تاکستان در این مرکز که کار فرآوری و بسته بندی را نیز خودشان انجام می دهد آغاز شده است و مشتری می تواند با تماس گرفتن با مدیر فروش نسبت به ثبت سفارش اقدام نماید.

 

کشمش آفتابی فرآوری نشده که دارای دم، شاخه و خاک است. ⇓

فروش کشمش آفتابی

تولید کشمش پلویی آفتابی

وقتی که انگور در اواسط شهریور ماه چیده شد به طرق مختلفی تبدیل به کشمش می شود که یکی از آنها قرار دادن آن در مقابل نور خورشید می باشد که محصول حاصل تبدیل به کشمش آفتابی می شود که ممکن است وقتی محصول آماده گردد خاک به گوشت کشمش چسبیده شده باشد و یا حتی فضله پرنده هم در بین آنها آنها دیده شود چرا که در محیط باز این کار صورت می گیرد.

 

که در اینجا وظیفه کارخانه‌ های کشمش این است که محصول اشاره شده را فرآوری کنند، یعنی کار شستشو، دم کنی، سورتینگ و در انتها بسته بندی روی محصول اشاره شده انجام داده تا تبدیل به کشمش پلویی شود محصولی که درجه یک و دانه دانه بوده و هیچگونه ضایعاتی در آن دیده نمی شود.

 

این محصول طبیعتاً در آشپزی و طبخ در کنار برنج بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اما موارد استفاده دیگر آن برای پختن شیرینی، کیک، کلوچه و نان خواهد بود که در سالاد هم از آن استفاده می کنند.

 

بهترین تولید کننده کشمش پلویی آفتابی در ایران بدون شک منطقه تاکستان استان قزوین است که در کنار ملایر استان همدان بیشترین میزان تولید این محصول را به خود اختصاص می دهند اما تولیدات تاکستان دارای کیفیتی بالاتر و طبیعتا با قیمتی بالاتر خواهد بود.

کشمش پلویی تاکستان ⇓

کشمش پلویی عمده

فروش درب کارخانه کشمش پلویی

مشتری در این مکان این امکان را دارد که به صورت مستقیم خرید کشمش پلویی در کارخانه را انجام دهد، البته به شرط این که حجم خرید بالا باشد نه برای ۲۰ و ۳۰ کارتون که در ادامه این مورد هم باید گفته شود که درب کارخانه یعنی علاوه بر اینکه محصول تازه می باشد بلکه با قیمت بدون واسطه به دستتان خواهد رسید نه قیمت مراکز پخش.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی آفتابی باید بی‌ دانه و بی هسته باشد و هر چقدر میزان سرخی محصول بیشتر و یکنواختی آن بالاتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت که همانطور که در بالا به این موضوع پرداخته شد تولیدات تاکستان همچین شرایطی را دارد.

 

شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی که علاوه بر کار فروش کارخانه، کارهای صادرات و بازاریابی بین المللی این مرکز و این مجموعه را انجام می دهد  تماس گرفتید فیلم واقعی بار را از ایشان دریافت کنید و حتی اگر اطمینان ندارید این امکان برای شما وجود دارد که یک کارتون به عنوان نمونه خریداری کرده تا بار طبق همان به شما تحویل گردد.

 

لازم به ذکر است که خرید شرایطی هم در این مرکز وجود دارد که پس از استعلام شماره حساب چک، اطلاعات تکمیلی را می توانید از جناب آقای عینی دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما