لیست قیمت کشمش پلویی پاک شده

لیست قیمت کشمش پلویی و آفتابی به صورت کاملا تمیز و پاک شده در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند نیاز خود را به صورت حضوری و غیر حضوری تامین نمایند.

قیمت کشمش پاک شده

کشمش پلویی و آفتابی پاک شده

ابتدا باید این مورد را ذکر کنیم که کشمش پلویی همان فرآوری شده کشمش آفتابی در کارخانه می باشد و قطعاً این محصول کاملاً تمیز و پاک شده است و توسط دستگاه های پیشرفته بر روی خط تولید پروسه فرآوری آن با بهترین کیفیت ممکن انجام می گیرد.

 

اصطلاح پاک کردن را بیشتر در مورد کشمش آفتابی به کار می برند زیرا آن محصولی است که هنوز وارد کارخانه نشده و دارای دم و شاخه، سنگریزه و نیز خاک نیز به گوشت کشمش چسبید است و برای مشتریانی که دنبال خرید این محصول هستند به صورت سنتی و توسط کارگر این بار تمیز خواهد شد.

 

نوع بسته بندی کشمش پلویی که کاملا تمیز و پاک شده است در کارتون خواهد بود از آنجایی که این محصول را بیشتر برای بازار داخلی مورد استفاده قرار می دهند در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آن انجام می‌شود اما کشمش آفتابی را در کیسه و گونی پر می‌کنند که ممکن است وزن آن بین ۲۰ الی ۴۰ کیلو باشد.

 

از بهترین تولید کنند گان این محصول در ایران منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان می باشد که بیش از سه چهارم نیاز کل کشور برای این محصول از همین دو منطقه تامین می شود.

کشمش پلویی پاک شده

لیست قیمت جدید انواع کشمش

از این جهت که تمامی نرخ ها در کشورمان به سمت بالا البته همیشه نوسان می کنند لذا از درج قیمت ها خودداری می کنیم و شماره تماس مدیر فروش را در صفحات مختلف سایت قرار داده ایم تا شما با ارتباط گرفتن با ایشان اقدام به دریافت لیست قیمت جدید این محصولات کنید.

 

کشمش پلویی، کشمش آفتابی، کشمش طلایی، کشمش تیزابی و انواع مویز در این مرکز قابلیت خرید داشته و شما می توانید هم به صورت حضوری (اگر حجم خریدتان بالا باشد) و غیر حضوری در هر جایی از ایران که باشید ثبت سفارش نمایید.

لازم به ذکر است این مرکز به صورت تخصصی بر روی صادرات کشمش فعالیت می‌کند و تاکنون به هشت کشور نظیر ترکیه، عراق، عمان، قطر، عربستان، ارمنستان، گرجستان و روسیه سابقه صادرات این محصولات را داشته است. پس این مورد را در نظر داشته باشید اگر قصد شما انجام این کار است تمامی پارامترهای لازم را برای به ثمر نشاندن این کار در اختیارتان قرار می دهیم تا مشکلی برای این مورد وجود نداشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما