شرکت بازرگانی کشمش پلویی تاکستان

کشمش پلویی تاکستان را می توانید در این کارخانه که محصولات خود را از طریق همین سایت به فروش می رساند خریداری کرده و این محصولات را با کیفیت هایی به مراتب بالاتر از شرکت های بازرگانی، درب کارخانه تحویل بگیرید.

 

کشمش پلویی تولید تاکستان ⇓

شرکت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی در تاکستان

اگر در زمینه کشمش فعالیت دارید به خوبی با نام تاکستان و محصولات آن آشنایی خواهید داشت و می‌دانید که این منطقه در زمینه تولید انواع کشمش پلویی در ایران شهره است. اگر برای بازار داخلی محصول را بخواهید کشمش پلویی آفتابی که رنگ سرخ دارد بسیار مناسب و اگر برای صادرات این نوع محصولات را در نظر داشته باشید خرمایی، تیزابی و پلویی زرد بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص می‌دهند.

 

ویژگی مشترک انواع کشمش پلویی در ایران، بی دانه و بی هسته بودن آن و اینکه سایز محصولات پایین تر از ۱۰ میل می‌ باشد است، چه برای بازار داخل و چه برای صادرات محصولات هسته دار خیلی به کار نمی آیند.

 

علاوه بر منطقه تاکستان استان قزوین، شهر ملایر هم در زمینه تولید محصولات اشاره شده، حجم بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد اما با یک تفاوت اصلی و آن اینکه با وجود تولید هر نوع کشمشی که در تاکستان هم تولید می شود اما با یک درجه کیفیت پایین‌ تر محصول را به دست مشتریان می رساند و این ویژگی کشمش ملایر است.

 

محصولات به صورت فله که طبیعتاً در بین آنها ضایعات هم دیده می شود و خاک و گل هم دارد و کشمش دارای سوک و شاخه است وارد کارخانه شده و این مرکز تولیدی کار فرآوری و بسته‌ بندی این محصولات را انجام می دهد تا اینکه کشمش به دست شمای مشتری برسد.

کشمش آفتابی که از آن در کارخانه محصول پلویی تولید می شود. ⇓

شرکت کشمش تاکستان

خرید کشمش درب کارخانه

اینکه شما بتوانید یک مجموعه را پیدا کنید که درب کارخانه کشمش، خرید محصول مورد نظر خود را انجام دهید بسیار عالی است اما عالی تر از آن این است که علاوه بر اینکه مجموعه اشاره شده رفتاری حرفه‌ ای و در شأن مشتری داشته باشد، بلکه به خصوص برای صادرات بتواند صفر تا صد آن را نیز انجام دهد.

 

به این صورت که مشتری وقتی در خارج از ایران حضور دارد بتواند در داخل کشورمان ثبت سفارش کند و بار را با تمام پروسه های انجام شده گمرک، بهداشت و استاندارد در شهر خود حال در هر کشوری که باشد تحویل بگیرد.

 

اما در بحث بازار داخلی کشمش پلویی آفتابی این مجموعه به مانند سایر تولیدات تاکستان از بهترین کشمش های ایران محسوب می‌شود و این محصول را شما در کارتون ۹ کیلویی که به واقع ۵۰۰ گرم آن، وزن کارتون است تحویل خواهید گرفت.

 

کشمش پلویی از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می آید و طبیعتاً همان خواص ارگانیک و طبیعی بودن آن را دارا است اما یک تفاوت عمده دارد و آن اینکه بر روی محصول پلویی، روغن پارافین خوراکی می زنند به همین جهت هم هست وقتی که به دستتان می رسد سطح آن چرب است. توصیه می شود اگر قصد مصرف آن را برای منزل دارید ابتدا به هر میزانی که نیاز دارید آن را بشویید و سپس مصرف کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما