تولید کشمش بی هسته شیرین به صورت عمده

در این مجموعه تولید کشمش بی هسته شیرین به صورت عمده انجام می شود و از طرفی فروش مستقیم آنها هم از کارخانه به صورت جزئی و عمده صورت گرفته و مشتری می تواند به راحتی از طریق مدیر فروش کارخانه ثبت سفارش نماید.

 

محصول پلویی بی هسته فرآوری شده در کارخانه ⇓

تولید کشمش بی هسته

تولید کشمش بی هسته در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید انواع کشمش بی هسته و هسته دار در کشورمان سرآمد است و این مجموعه هم در همین شهر کارخانه کشمش داشته و محصولات خود را یا به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است به فروش می‌ رساند و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه که در کارتون بسته بندی آنها صورت می گیرد.

 

اما ویژگی مهم منطقه تاکستان قزوین شیرین بودن و درصد قند بالای محصولات آن است که باعث شده از سرتاسر ایران مشتری داشته باشد که البته تخصص و تبحر منطقه اشاره شده در زمینه تولید انواع کشمش پلویی در رنگهای طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ است که کشمش فله ای آفتابی و سایه خشک آن هم از مشتریان بسیار زیادی در ایران برخوردار می‌ باشند.

 

پس شمای مشتری می توانید خرید مستقیم و از تولید به مصرف محصولات اشاره شده را از طریق ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان قرار داده شده است را تجربه کنید و این خرید می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد (به شرط بالا بودن حجم خرید) و هم به صورت غیرحضوری در هر جایی از ایران که هستید.

 

نکته جالب در این مجموعه این است که با وجود اینکه شما با یک مرکز تولید و بسته بندی کشمش وارد مذاکره و معامله خواهید شد اما برعکس تمامی کارخانه ها که زیر تناژ بار نمی فروشند در این مجموعه می توانید حداقل سفارش ۳۰ کارتونی برای محصولات بسته بندی شده و ۵۰ کیلویی برای محصولات فله ای آفتاب خشک یا سایه خشک داشته باشید.

محصول فرآوری نشده فله ای که در آفتاب خشک شده است. ⇓

کشمش عمده بی هسته

خرید کشمش بی هسته و هسته دار

با توجه به این که در بالا به این موضوع پرداخته شد که امکان تولید محصول بی هسته و هسته دار در این شهر وجود دارد بلکه خرید عمده و جزئی این نوع کشمش ها را هم به صورت فرآوری شده که در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی می شود و چه به صورت فرآوری نشده در کیسه و گونی خریداری کنید.

 

با وجود افزایش قیمت بسیار زیاد انواع کشمش از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که در حال حاضر در اواسط اسفند ۱۴۰۰ هستیم شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار دادیم تا شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و استعلام به روز قیمت کنید اما به عنوان نمونه قیمت چند محصول در پایین آورده خواهد شد.

 

قیمت کشمش بی هسته آفتابی به صورت فله ای و در کیسه در حال حاضر کیلویی ۲۹ هزار تومان درب کارخانه و یا انبار فاکتور می شود حال از این محصول که کشمش پلویی آفتابی که قرمز رنگ هست هم تولید گردیده در کارتونهای ۸.۵ کیلو خالص با کیفیت سوپر در حال حاضر ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور خواهد شد که نشان از افزایش حدود ۶۰ درصدی نسبت به قیمت های ۶ ماه پیش یعنی شهریور ۱۴۰۰ دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما