فروش کلی کشمش بدون هسته

فروش کلی و جزئی کشمش بدون هسته آفتابی و تیزابی و نیز طلایی که پرفروش ترین محصولات کشورمان محسوب می شود در این سایت که تولید و بسته بندی محصولات اشاره شده را در تاکستان قزوین انجام می دهد، صورت می پذیرد.

 

محصول تیزابی طلایی بدون هسته ⇓

فروش کشمش بدون هسته

انواع کشمش بدون هسته تولیدشده در ایران

انواع کشمش بدون هسته در کشورمان از انگور بی دانه یا همان بدون هسته تولید می‌شود که منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی سرآمد محصولات اشاره شده به شمار می روند که این نوع کشمش ها را می توان هم برای صادرات مورد استفاده قرار داد و هم جهت فروش در بازار داخلی.

 

به صورت کلی مشتریان کشمش بدون هسته بسیار بیشتر از نمونه هسته دار هر نوع محصول دیگری هستند و حتی برای صادرات به صورت کلی تحت هیچ عنوانی از نمونه هسته دار محصولات اشاره شده استفاده نمی گردد.

 

کشمشی که به آن اشاره شد به صورت کلی از چهار طریق تولید می گردد که ابتدا روش آفتاب خشک، در ادامه روش سایه خشک، روش آغشته شدن به تیزاب و سپس در آفتاب قرار گرفتن و در انتها روش مکانیزه که از طریق صنعتی و با دستگاه، انگور را به کشمش تبدیل می کنند را می توان اشاره کرد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین مرکز بسته‌ بندی و فرآوری این محصولات را در اختیار دارد و این نوع کشمش را علاوه بر اینکه اگر به صورت آفتاب خشک و سایه خشک باشد می تواند به صورت فله ای و در کیسه به فروش برساند، بلکه امکان فرآوری آنها را بر روی خط تولید که در انتها در کارتون بسته بندی آنها صورت می‌گیرد برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی در انبار خود دپو می کند.

محصول طلایی بدون هسته ⇓

فروش کشمش بدون هسته

فروش کلی کشمش در تاکستان

اگر قصد خرید کشمش هایی را که در بالا به آن پرداختیم را در شهر تاکستان دارید بدانید که این محصولات بر پایه کشمش پلویی استوار هستند، محصولاتی که در در ۴ رنگ مختلف در این منطقه تولید شده و در قالب بسته بندی ۹ کیلویی برای بازار داخل و بسته بندی ۵ و ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات مورد استفاده قرار می دهند.

 

چهار رنگی که از محصول پلویی استخراج می گردد هر کدام ۴ محصول متفاوت هستند و بازار هدف مخصوص به خود را دارند که می توان به کشمش طلایی، کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی و کشمش خرمایی اشاره نمود.

 

محصولات اشاره شده در این مجموعه هم با کیفیت اعلا تولید می گردد و برای بازار داخلی اگر آنها را بخواهید برخلاف سایر کارخانه‌ های کشمش در ایران که حداقل یک تن سفارش می گیرند حداقل سفارش ۲۰ کارتون هم می توان برایتان ثبت نمود آن هم به همان قیمت عمده، کاری که سایر مراکز انجام نخواهند داد.

 

اگر هم قصدتان صادرات آنها باشد این مجموعه می‌تواند صفر تا صد این پروسه را برایتان انجام دهد کارهایی نظیر بهداشت، استاندارد، گمرک، بارگیری و ترانزیت تا زمانی که مستقیما محموله درب انبار به دست خریدارتان در هر جایی از دنیا که باشد برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما