شرکت بازرگانی کشمش تیزابی طلایی تاکستان

کشمش تیزابی طلایی تاکستان، مرغوب ترین این نوع کشمش در این کارخانه تولید می شود و تاجران و شرکت های بازرگانی می توانند خرید درب کارخانه داشته باشند و یا این محصولات را درب انبار خود تحویل گرفته و تسویه کنند.

 

محصول تیزابی طلایی تاکستان ⇓

کشمش تیزابی تاکستان

تولید کشمش تیزابی طلایی

یکی از محصولات پرفروش در زمینه صادرات و عرضه در بازار داخلی، کشمش تیزابی طلایی می باشد که رنگ آن قهوه‌ای روشن است و به همین جهت با نام طلایی هم شناخته می شود و بهترین تولید کننده آن در کشورمان منطقه تاکستان استان قزوین بوده که در رده بعدی کیفی، ملایر استان همدان و قوچان استان خراسان قرار خواهد گرفت.

 

محصول اشاره شده به صورت بی دانه و بی هسته است و بیشتر مشتریان آن مایلند نوع پلویی آن را خریداری کنند یعنی سایز آن کمتر از ۱۰ میل باشد. اگر به دنبال خرید نمونه درشت آن هستید یعنی باید بالای ۱۰ میل سورت آن صورت گیرد و قیمت آن هر کارتون ۵ هزار تومان گران تر خواهد بود.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم در تاکستان قزوین واقع شده و طبیعتا از تولیدات همین منطقه جهت فرآوری و بسته بندی خود استفاده می کنند و روزانه امکان تولید ۶ تن محصول باکیفیت را داشته در واقع محصولی که دو بار عمل سورت آن صورت می‌گیرد که اگر قرار به یک بار انجام دادن آن باشد به ۱۰ تن در روز هم خواهد رسید که طبیعتاً محصولی با کیفیت به دست مشتری نخواهد رسید.

 

به این جهت رنگ محصول اشاره شده روشن است چون پس از آغشته شدن انگور به مایع تیزاب و تولید محصول مورد نظر به آن دود گوگرد می زنند و همین موضوع باعث روشن تر شدن محصول می شود که اگر میزان گوگرد زنی بیشتر باشد تبدیل به کشمش طلایی یا همان انگوری خواهد شد که بازار هدفی مجزا از نمونه اشاره شده دارد.

محصول تیزابی تاکستان که حدود ۲۰ درصد با جنس ضعیف مخلوط شده است. ⇓

شرکت کشمش تیزابی

فروش کشمش تیزابی درب کارخانه

مشتری این امکان را دارد که در این مجموعه درب کارخانه کشمش مورد نظر خود را خریداری کند و قطعاً هیچ واسطه و دلالی در این بین وجود نخواهد داشت و محصولی که به دستتان می رسد علاوه بر قیمتی مناسب طبیعتاً کیفیت تازه هم خواهد داشت.

 

اما اگر  قرار باشد راجع به قیمت کشمش تیزابی طلایی صحبت کنیم نیاز است که این موضوع گفته شود طی سه ماهی که از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ می گذرد نرخ این محصولات رشد بسیار بالایی را به خود دیده به گونه‌ای که همین محصول در بهترین کیفیت خود در حدود ۹۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

 

در حال حاضر یعنی اوایل دی ماه ۱۴۰۰ اگر این محصول را برای صادرات بخواهید هر کیلو ۴۳۰۰۰ تومان فاکتور می شود و اگر برای بازار داخل بخواهید که روند بسته‌ بندی آن به صورت ۸.۵ کیلو خالص است هر کارتون ۳۷۰ هزار تومان درب کارخانه برای بنکدار و شرکت بازرگانی فاکتور می شود.

 

موضوع بسیار مهمی که باید مشتری به آن توجه داشته باشد این است که متاسفانه پس از این افزایش قیمت های اشاره شده حتی کارخانه هایی که ادعای کیفیت در خط تولید خود را داشتند در میان بار خود جنس بی‌ کیفیت مخلوط می کنند که ممکن است یا از ملایر تامین شود یا از ابهر که کشمش تیزابی آنها کیفیت تاکستان را ندارد و به این صورت باعث می‌شوند قیمت خروجی کمی پایین تر شود به عنوان مثال برای بازار داخل حتی می توانند هر کارتون را ۳۵۰ هزار تومان فاکتور کنند که برای یک بنکدار می تواند عامل مهمی برای خرید باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما