قیمت کشمش پلویی فله ای

جهت دریافت لیست قیمت کشمش پلویی به صورت فله ای و یا بسته بندی شده کارتونی خریدار می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرد و یا برای خرید هماهنگی های لازم را انجام دهد.

 

محصول پلویی قهوه ای تیره که به آن خرمایی می گویند. ⇓

قیمت کشمش فله ای

تولید کشمش پلویی در کارخانه

یکی از بیشترین کشمش هایی که در بازار ایران نام آن را شنیده‌ اید، کشمش پلویی می‌ باشد که این محصول در حجم وسیعی در چند منطقه از کشورمان تولید و در کارخانه های همان شهر فرآوری می گردد که می توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود.

 

ابتدا باید این مورد گفته شود که کشمش پلویی و انواع آن که دارای رنگ های زرد، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ می باشند تماما از یک نوع انگور به دست می آیند و آن انگور بی دانه می باشد ولی چون شیوه های فرآوری و تولید آن با هم متفاوت است باعث گردیده چهار نوع محصول مختلف که برای بازار های متفاوتی مناسب می باشند تولید گردد.

 

این محصولات که توسط باغدار و کشاورز در ابتدا تولید می شود یعنی تبدیل انگور به کشمش را این عزیزان انجام می دهند دارای دم، شاخه، ضایعات، سنگریزه و هر نوع مورد دیگری می‌تواند باشد که وظیفه کارخانه‌ ها در اینجا این است که آنها را از این قشر خریداری و در خط تولید کارخانه، کارهای فرآوری و بسته بندی روی آن صورت گیرد.

 

کارخانه ها هم به دو صورت بسته بندی محصولات را انجام می دهند که یا کارتونی است و بیش از ۹۰ درصد این مراکز آنها را در کارتون پر می کنند و یا سلفونی که وزن آن ها عموماً ۴۰۰ گرمی و یا ۸۰۰ گرمی است و به ندرت در کشورمان انجام می‌گیرد و آن کشمش هایی که شما در سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای می بینید مربوط به شرکتهای واسطه ای نظیر برتر و گلستان می باشد.

محصول پلویی قهوه ای روشن که به آن تیزابی می گویند. ⇓

کشمش پلویی قهوه ای

قیمت کشمش پلویی به صورت فله ای

اما چون در عنوان مقاله آمده است محصول پلویی به صورت فله‌ ای، این یک موضوع دیگری است و نیاز به توضیح دارد که در اینجا به آن پرداخته خواهد شد:

محصول فله ای یعنی بسته بندی نشده، خیلی راحت این مورد را می‌گوییم که اگر کشمش پلویی که آماده شد، سورت شد و به آن روغن پارافین زده شد قبل از مرحله بسته بندی به فروش برسد، اصطلاح فله ای در مورد آن به کار برده می شود.

 

این مورد عموماً برای صادرکنندگان و البته تاجران ایرانی که در بازار داخلی در حجم وسیع کار می کنند کاربرد دارد و برای اشخاصی که به عنوان مثال چند تن بار خریداری می کنند کارایی خاصی نخواهد داشت.

 

روال کار هم به این صورت است که وقتی به عنوان مثال در همین مجموعه با مدیر فروش کارخانه ارتباط گرفتید و استعلام قیمت انواع کشمش پلویی را دریافت کردید به ایشان خواهید گفت که بنده قصد دارم آنها را به صورت فله ای خریداری کنم و در کارتون های مربوط به خودم، شرکت و برند خودم بسته بندی آن ها صورت گیرد. در این صورت شما کارتون ها را به کارخانه فرستاده و قیمت تمامی محصولات را بدون احتساب کارتون دریافت خواهید کرد و به جای آن که در کارتون های شرکت فروشنده پر شود در بسته بندی های مخصوص خودتان، کشمش ها ریخته خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما