مرکز معتبر خرید کشمش عمده ای

مرکز معتبر خرید کشمش به صورت فله ای و عمده ای که از مهم ترین آنها می توان به کشمش تیزابی،پلویی آفتابی، طلایی و انواع مویز اشاره نمود در این سایت قرار دارد و مشتریانی که قصد خرید مستقیم از کارخانه را دارند می توانند با تماس گرفتن با مدیر فروش این مجموعه نسبت به خریداری این محصولات اقدام نمایند.

خرید کشمش عمده ای

انواع کشمش تولیدی مجموعه کشمش آراد

یکی از اولین مجموعه هایی که در ایران انواع کشمش را به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه به دست مشتریان خود می رساند، همین مجموعه یعنی کشمش آراد بوده که در حدود ۵ سال از شروع فعالیت آن در اواسط سال ۱۳۹۴ میگذرد.

 

این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن آماده و بسته بندی می کند، این را برای تبلیغات نگفتیم به این علت این مورد را عنوان کردیم که بدانید مطابق با کیفیت دریافتی هزینه بار را پرداخت خواهید کرد هزینه ای که عرف تمام کارخانه های کشمش شهر تاکستان می باشد. قطعاً به خاطر کیفیت بالاتر باید نرخ کشمش این منطقه بالاتر از مناطقی نظیر ملایر، قوچان و یا بناب و ملکان باشد البته در مورد دو محصول اصلی این مرکز به نام کشمش پلویی آفتابی و کشمش تیزابی این صحبت را انجام دادیم و گرنه همه به خوبی می دانیم کشمش گلدن بناب و ملکان بهترین کیفیت را نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا دارند.

 

این مجموعه علاوه بر اینکه در زمینه صادرات کشمش به صورت مستقیم فعالیت دارد انواع محصولات خود را به سراسر ایران نیز ارسال می کند. از مهمترین محصولات این مجموعه می توان به کشمش پلویی، کشمش تیزابی، کشمش طلایی، کشمش مویز، کشمش خرمایی و انواع این محصولات به صورت کیسه ای و آفتاب خشک اشاره نمود.

مرکز کشمش عمده ای

مرکز معتبر خرید کشمش

مطابق اصل امروز تجارت به صورت حرفه ای که می گوید اگر خریدار را شریک خود بدانید قطعاً شما نیز به سود دهی می رسید سعی شده دیدگاه این مرکز نیز به همین صورت باشد به همین جهت نیز شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در تمام صفحات این سایت قرار داده ایم تا با خیال راحت مشاوره و اطلاعات دریافت نمایید، اینکه خرید بکنید یا نکنید کاملا به خودتان بستگی دارد و تحت هیچ شرایطی برعکس خیلی از کارخانه‌های موجود در ایران بعد از دریافت بیعانه اقدام به دادن اطلاعات نخواهیم کرد و در هر زمانی اطلاعات به شما داده خواهد شد.

 

برای مشتریان حجم بالا نیز خرید به صورت حضوری را نیز قرار داده ایم البته نه برای ۱۰ یا ۲۰ کارتون، چون با این میزان اصلاً امکانپذیر نخواهد بود اما اگر به عنوان مثال ۲۰۰ کارتون قصد خرید داشته باشید با هماهنگی کردن با مدیر فروش جناب آقای عینی برنامه ریزی خواهیم کرد تا حضورا نیاز شما را تامین کنیم. برای مشتریان دیگر نیز که امکان خرید حضوری ندارند با دریافت اندکی بیعانه سفارش ثبت شده بار آماده می گردد و به سمت شان ارسال خواهد گردید که زمانی که به انبارشان رسید تسویه خواهند کرد.

 

برخی از مراکز پخش و عرضه کنندگانی که با این مرکز تماس می‌گیرند مورد جالبی را عنوان می‌کنند و می گویند ما دوست داریم وقتی با یک مرکز کار می کنیم دیگر خیالمون از بابت کیفیت راحت باشد نه اینکه هر بار قرار باشد در کارخانه حضور داشته باشیم و آن را تحویل بگیریم. این وظیفه شماست که تحقیق کنید بچرخید و در این اینترنت اطلاعات بدست آورید که کدام مجموعه می تواند نیاز شما را به اینگونه تامین کند و شما هر سری نگران کیفیت بار نباشید.

3

  1. باعرض سلام و احترام ،لطفا قیمت هر کیلو ،برا ۲۰۰ کارتون را محبت بفرمائید

    • با شماره مدیر فروش جناب آقای مصطفی عینی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۷۱۱۰۶۲ ارتباط بگیرید تا نرخ درب کارخانه به شما داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما