تولید بهترین کشمش خوراکی

شهر تاکستان به همراه شال، اسفرورین و نرجه از بهترین تولید کنندگان انواع کشمش خوراکی در ایران محسوب می شوند که در واقع همان کشمش تیزابی سلطانی و کشمش پلویی آفتابی می باشد و کارخانه های این شهر نیز محصول را با کیفیت بالاتری نسبت به ملایر فرآوری می کنند.

تولید کشمش خوراکی

تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه شال، اسفرورین و نرجه بهترین کشمش های خوراکی را در ایران تولید می کنند و بیشترین عاملی که باعث می شود این اتفاق بیفتد انگورهای بسیار شیرین این منطقه است که درصد بسیار زیادی از آن تبدیل به کشمش می شود.

 

تخصص باغداران و کشاورزان این منطقه کشمش بی دانه است و دو محصول پرفروش و پرطرفدار آفتابی و تیزابی هست که از همین محصول بی دانه بدست می آید. این محصولات هم جهت فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم جهت صادرات.

 

کارخانه های این مناطق نیز بار را با کیفیت مناسب تری تولید می کنند که گاهی برای بالا رفتن کیفیت محصول، کشمش را دو بار از زیر دستگاه سورتینگ عبور می دهند و یا اینکه دقت غوره گیر دستگاه را در بالاترین حالت ممکن تنظیم می کنند به این صورت که در داخل بار خروجی هیچگونه غوره‌ای مشاهده نخواهید کرد.

 

محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد هم به صورت فله ای و در کیسه عرضه می گردد و هم به صورت فرآوری شده و در کارتون و مراکز تولید این منطقه کشمش را در کارتون بسته بندی می کنند نه در سلفون. البته امکان تغییر وزن کارتون مطابق با نظر مشتری از طرف تولید کننده نیز وجود دارد که برای کشورهایی مانند عراق از کارتون ۳ و ۵ کیلویی نیز استفاده می کنند.

تولید بهترین کشمش

خرید کشمش خوراکی به صورت مستقیم از کارخانه

مشتری اگر به دنبال خرید جزء یا حجم پایین باشد می تواند نیازش را از فروشگاههای زنجیره ای و یا مراکز پخش تامین نماید، اما اگر به دنبال خرید در حجم بالا باشید طبیعتا نیاز دارید که مستقیم از کارخانه کشمش خرید خود را انجام دهید که این مرکز و این سایت این امکان را به شما می‌دهد که این مهم را انجام دهید یا به صورت حضوری درب کارخانه یا غیر حضوری در انبار خودتان.

 

قیمت ها در این مرکز به سه صورت تعیین می شود:

  1. برای صادرات یعنی حجم بالای ۵ تن
  2. مشتریان داخلی حجم بالا که عموماً مراکز پخش و بنکدار هستند.
  3. و کسانی که در حد ۱۰ تا ۲۰ کارتون خریداری می کنند.

 

طبیعتاً هر چقدر حجم خرید مشتری بالاتر رود تخفیف بیشتری برایش باید لحاظ شود، به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی برای صادرات ۲۷۰۰۰ تومان قیمت می‌خورد برای مراکز پخش ۲۸۰۰۰ تومان و برای اشخاصی که ۱۰ تا ۲۰ کارتون خریداری کنند ۲۸,۸۰۰ تومان.

 

اگر قصد خرید حضوری را دارید این مورد را بدانید که فقط برای مشتریان حجم‌ بالا این امکان را مهیا نموده ایم و شما می توانید با هماهنگ کردن با مدیر فروش کارخانه نسبت به انجام این کار مبادرت ورزید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما